ˆ

Ekran szczegółów informacji

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. Biura Obsługi Interesanta

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2017-10-17 13:37:34 Informacja ogłoszona dnia 2017-10-17 13:40:38 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Młodszy Referent Iwona Wasilewska
Tel: (89) 647 40 87
e-mail: 
Stanowisko podlega bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.
 
Zadania:
  1. przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru pism i podań wnoszonych do Urzędu,
  2. udzielanie kompleksowej informacji o sposobie załatwienia sprawy i kierowanie klientów do właściwie merytorycznych pracowników,
  3. wydawanie druków obowiązujących w Urzędzie przy załatwianiu spraw, udzielanie pomocy w ich wypełnieniu,
  4. przyjmowanie do protokołu podań i wniosków złożonych ustnie,
  5. prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej, prowadzenie pocztowej książki nadawczej, wysyłanie korespondencji wychodzącej,
  6. przyjmowanie i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej,
  7. prowadzenie spraw dotyczących zakupu usług pocztowych i nadzór nad ich realizacją,
  8. obsługa centrali telefonicznej,
  9. prowadzenie badań ankietowych realizowanych przez Urząd,
  10. organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych,
  11. nadzór nad tablicą ogłoszeń na terenie Urzędu i przed budynkiem urzędu, dbałość o ich estetykę i aktualność eksponowanych informacji,
  12. zakup publikacji merytorycznych na potrzeby pracowników i prenumerata czasopism,
  13. administracyjno-gospodarcza obsługa urzędu, a w szczególności zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe i kancelaryjne, środki czystości i bhp, sprzęt i wyposażenie, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  14. prowadzenie magazynu materiałów biurowych i kancelaryjnych.
  15. prowadzenie rejestru obiektów nie będących obiektami hotelarskimi, a świadczące usługi hotelarskie,
  16. prowadzenie spraw związanych z realizacją Narodowego Programu Ochrony Zdrowia oraz zadań nałożonych na gminę ustawą o ochronie zdrowia, w tym wdrażanie programów profilaktycznych na terenie Gminy wynikających z celów szczegółowych Narodowego Programu Zdrowia oraz potrzeb mieszkańców Gminy,
  17. prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych działających na terenie gminy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym spraw 6 związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem kierowców oraz operatorów sprzętu OSP.”

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Halkiewicz Data wytworzenia informacji: 2017-10-17 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Halkiewicz Data wprowadzenia do BIP 2017-10-17 13:37:34
Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu Data udostępnienia informacji: 2017-10-17 13:40:38
Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu Data ostatniej zmiany: 2017-10-17 13:40:38
Artykuł był wyświetlony: 151 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu