ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.4.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.4.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor Ochrony Danych

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2018-08-02

Ogłoszono dnia: 2018-08-02 przez Grażyna Halkiewicz

Termin składania dokumentów: 2018-08-20 11:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.4.2018

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy 
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
  2. wykształcenie wyższe
  3. dobra znajomość w teorii i praktyce z zakresu ochrony danych osobowych, (w tym RODO - ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych),
  4. znajomość następujących aktów prawnych:
    • Ustawy z dnia z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
    • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
    • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych,
    • Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    • Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
    • Ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
  5. Posiadanie wiedzy dotyczącej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020,
  6. Znajomość zagadnień Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. wykształcenie wyższe – preferowane prawnicze, administracyjne, w zakresie ochrony danych osobowych lub/i lub bezpieczeństwo wewnętrznego,
  2. studia podyplomowe w zakresie danych osobowych lub/i ukończone kursy lub szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych, wdrożenia RODO oraz z zakresu działania IOD.
  3. preferowane doświadczenie w charakterze administratora bezpieczeństwa informacji,
  4. umiejętność przeprowadzania szkoleń w zakresie ochrony danych osobowych,
  5. predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność rozwiązywania konfliktów, podejmowania decyzji, zmysł organizacyjny, dyspozycyjność, odporność na stres, komunikatywność, samodzielność, umiejętność indywidualnej organizacji pracy.
  6. dobra znajomość obsługi komputera,
  7. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Wykonywanie zadań określonych w art. 39 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO).
  2. Informowanie administratora danych osobowych oraz pracowników przetwarzających dane osobowe o obowiązkach związanych z ochroną danych osobowych, o zadaniach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów o ochronie danych osobowych, a także doradzanie im w tym zakresie.
  3. Monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych oraz przestrzegania przepisów Unii i przepisów krajowych, a także ustalonych procedur wewnętrznych w zakresie ochrony danych osobowych.
  4. Przeprowadzanie audytów i kontroli w zakresie przetwarzania danych osobowych, na zlecenie administratora.
  5. Dokonywanie oceny i analizy ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych,
  6. Współpraca z Urzędem Ochrony Danych Osobowych (UODO).
  7. Wykonywanie działań związanych ze zgłoszeniem przypadków naruszenia bezpieczeństwa informacji tzw. „incydentów bezpieczeństwa”, w tym podejmowanie działań zabezpieczających, analiza sytuacji, okoliczności i przyczyn oraz przedstawianie propozycji zmian procedur regulujących kwestię ochrony danych osobowych w urzędzie.
  8. Zapewnienie ciągłości upoważniania do przetwarzania danych osobowych poprzez: przygotowanie i koordynację procesu upoważniania pracowników urzędu, w tym wnioskowanie o nadanie upoważnienia, przygotowanie projektu upoważnienia i prowadzenie rejestru wydanych upoważnień.
  9. Opracowywanie i aktualizacja dokumentów oraz procedur regulujących kwestię ochrony danych osobowych.
  10. Samodzielne rozwiązywanie i pomoc pracownikom urzędu przy rozwiązywaniu problemów związanych z interpretacją i realizacją przepisów dotyczących danych osobowych.
  11. Sporządzanie analiz, raportów oraz ocen zgodności wypełniania obowiązków administratora danych osobowych z wymogami ustaw i aktów wykonawczych, w zakresie stosowanych środków zapewniających bezpieczeństwo przetwarzanych danych.
  12. Organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników urzędu z zakresu obowiązujących przepisów prawa i uregulowań wewnętrznych dotyczących ochrony danych osobowych,
  13. Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania oraz rejestru kategorii czynności przetwarzania.
  14. Wykonywanie zadań powierzonych z zakresu pozyskiwania, wdrażania i rozliczania funduszy strukturalnych oraz środków krajowych w tym:
    • prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem, wdrażaniem i rozliczaniem projektów realizowanych przy współudziale środków zewnętrznych, realizowanych przez gminę, sporządzanie wniosków o płatność przy współudziale kierownika danego projektu,
    • wprowadzanie dokumentów do elektronicznego systemu zarządzania projektem SL2014, stały kontakt i współpraca z opiekunami projektów ze strony Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej,
    • opisywanie dokumentów (faktur), zgodnie z wytycznymi danego projektu,
    • współpraca ze Skarbnikiem Gminy w  zakresie sprawozdań oraz przekazywania danych niezbędnych do budżetu projektu,
  15. Archiwizacja akt i przekazywania ich do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
  16. Sporządzanie sprawozdań w zakresie zajmowanego stanowiska,
  17. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych w zakresie stanowiska.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
  4. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
  4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie.
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-08-20 11:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach,
z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektor Ochrony Danych ”.
 
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 17.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
  1. składać  do dnia 20 sierpnia 2018 r. do godz. 11:00
    w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno  (w Biurze Obsługi Interesanta);
    lub
  2. przesłać pocztą do dnia 20 sierpnia 2018 r. do godz.11:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
    • I etap Konkursu – w dniu 21 sierpnia 2018 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
    • II etap Konkursu – w dniu 28 sierpnia 2018 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają  wymogi formalne określone w ogłoszeniu
      o naborze. Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane na równi z rezygnacją udziału w konkursie.
  2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym
    w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej pod adresem: bip.dabrowno.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
  5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
  7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Halkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-02 10:33:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-02 11:10:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-08-29 13:45:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1300 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony