Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych w Urzędzie Gminy w Dąbrównie
Miejsce pracy: Dąbrówno
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie
Data udostępnienia: 2017-05-15
Ogłoszono dnia: 2017-05-15 przez Grażyna Halkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-05-29 15:00:00
Nr ogłoszenia: SG.2110.4.2017
Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902),
- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postepowania administracyjnego, prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, Prawo zamówień publicznych, o ochronie danych osobowych,
- prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie o kierunku (specjalności) budownictwo w zakresie budowy i eksploatacji dróg, ogólnobudowlane, zagospodarowanie przestrzenne, geodezja i kartografia,
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych firmach działających w zakresie realizacji podobnych zadań jak na stanowisku,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- obowiązkowość, sumienność, kreatywność i komunikatywność,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów.
- Realizacja zadań w zakresie załatwiania spraw dotyczących planowania, realizacji i utrzymania oświetlenia miejsc publicznych i dróg stanowiących własność gminy.
- Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy, w tym zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych.
- Dokonywanie kontroli dróg na terenie Gminy Dąbrówno i ustalanie zakresu remontów dróg gminnych.
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontów dróg gminnych.
- Odbiór wykonanej dokumentacji pod kontem zakresu zlecenia oraz rozwiązań technicznych.
- Składanie wniosków o dotacje na środki krajowe i środki z UE w zakresie modernizacji i budowy dróg gminnych.
- Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
- Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
- Regulowanie spraw własnościowych dróg gminnych - prowadzenie spraw z zakresu zamiany, oddania w użyczenie, w dzierżawę lub bezpłatne przekazanie gminie gruntów pod drogi oraz wykup gruntów pod ścieżki rowerowe, chodniki bądź drogi gminne.
- Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania zimowego dróg, w tym: przygotowanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, czuwanie nad prawidłowym odśnieżaniem, oraz planowanie środków w budżecie na to zadanie.
- Przygotowywanie projektów decyzji wójta gminy na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi gminnej.
- Zgłaszanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego i załatwianie spraw w zakresie oznakowania dróg i ulic.
- Sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg w zakresie:
- zgodności z zasadami wiedzy technicznej,
- zgodności wbudowanych materiałów. - Czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót drogowych oraz zgodnością z ustalonym zakresem, w tym:
- udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
- rozliczanie pod względem materiałowym i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,
- nadzorowanie robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania, wykonywanych siłami własnymi urzędu. - W zakresie zamówień publicznych:
- przygotowywanie i prowadzenie zgodnie z procedurami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych – postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogłoszeń, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, badanie i ocena ofert, udział w negocjacjach z wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych,
- zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno-prawnej oraz prowadzenie całości dokumentacji niezbędnej i wymaganej przepisami prawa,
- przygotowywanie propozycji umów we współpracy z radcą prawnym i właściwymi wydziałani lub pracownikami merytorycznymi urzędu oraz nadzór nad ich podpisaniem,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych. - Prowadzenie spraw zakresie remontów budynków będących w zarządzie gminy:
- kwalifikowanie obiektów do remontu, opracowywanie planów remontów i ustalanie zakresu robót,
- współdziałanie z projektantami w przygotowaniu projektów technicznych i innych opracowań projektowych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia remontu,
- organizowanie prac remontowych i nadzór nad prawidłowym ich przebiegiem,
- rozliczanie remontów i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym. - Prowadzenie magazynu materiałów budowlanych i ich rozliczanie.
- Sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej na stanowisku dokumentacji wraz z jej przygotowaniem do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
- Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
- Obsługa urządzeń biurowych
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
przekracza 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
- Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończenie kursów i szkoleń.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-29 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1. składać do dnia 29 maja 2017 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
lub
2. przesłać pocztą do dnia 29 maja 2017 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych”.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
- I etap Konkursu – w dniu 30 maja 2017 r. godz. 9:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
- II etap Konkursu – w dniu 8 czerwca mara 2017 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu
o naborze.
2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej bip.warmia.mazury.pl/dabrowno_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Halkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Halkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-15 17:57:37 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-15 18:00:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-09 14:24:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1527 raz(y) |