ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont sali gimnastycznej w DąbrównieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont sali gimnastycznej w Dąbrównie

Szczegóły informacji

Remont sali gimnastycznej w Dąbrównie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Dąbrówno

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: DRZ.271.7.2015

Termin składania ofert / wniosków: 2015-06-18 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2015-06-18 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Dąbrówno, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno

Ogłoszono dnia: 2015-06-03 przez Tomasz Szydlik

Treść:

Znak sprawy: DRZ.271.7.2015
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 5.186.000 EURO


I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (89) 647 40 87

II. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwaną w dalszej treści ogłoszenia „ustawą Pzp”.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia stanowi umowa na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Remont sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Dąbrównie”, w zakresie szczegółowo określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujących m.in.:
1) remont dachu,
2) wyminę stolarki okiennej i drzwiowej,
3) remont ścian i sufitów,
4) wymianę posadzki sportowej w sali gimnastycznej,
5) dostawę i montaż wyposażenia sportowego (tj. kosze do koszykówki wraz z osprzętem, aluminiowe bramki do piłki ręcznej montowane do ściany, słupki do siatkówki wraz z wyposażeniem),
6) odnowienie drabinek gimnastycznych,
7) wykonanie zabezpieczeń grzejników płytowych,
8) remont ścian, sufitów i posadzek w pomieszczeniach zaplecza sali gimnastycznej,
9) wymianę wewnętrznych instalacji elektrycznych,
10) wymianę instalacji c.o. i instalacji wodnokanalizacyjnej wraz z urządzeniami sanitarnymi.
2. We wszystkich miejscach w treści SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów i urządzeń Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotów zamówienia. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45.21.22.22-8 – Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania usługi: od dnia 29.06.2015 r. do dnia 31.08.2015 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończył - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - co najmniej dwie roboty budowlane w budynkach użyteczności publicznej, każda o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto.
Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690, z późn. zm.) za budynek użyteczności publicznej uważa się budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na skutek okoliczności, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na skutek okoliczności, o których mowa art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn.: Dz. U. z 2015 r. poz. 184), albo przedkładając zamawiającemu listę podmiotów należących do tej samej co on grupy kapitałowej, które równocześnie złożyły w postępowaniu odrębne oferty, wykaże, iż istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w rozdz. VII specyfikacji, według formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców niespełniających warunków udziału. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę takiego wykonawcy uważa się za odrzuconą.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinien spełniać co najmniej jeden z nich. Natomiast warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, każdy podmiot oferty wspólnej obowiązany jest spełniać samodzielnie.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
1. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu na składanie ofert wadium w wysokości: 13.000,00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy złotych).
2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub w kilku z niżej wymienionych form:
- pieniądzu;
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 75 8823 0007 2001 0100 1847 0004 (prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Olsztynku), tytułem: „Wadium do postępowania przetargowego nr DRZ.271.7.2015”.
4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, powinno zawierać:
a) wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia),
b) wskazanie beneficjenta (Gmina Dąbrówno, z siedzibą w: 14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21),
c) określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować co najmniej okres związania ofertą),
d) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji,
e) gwarancję wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na każde żądanie beneficjenta, w przypadku wystąpienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
1) Kryterium: Cena.
Znaczenie kryterium: 95 %.
2) Kryterium: Okres rękojmi za wady.
Znaczenie kryterium: 5 %.

X. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do dnia 18 czerwca 2015 r., do godz. 9.00.

XI. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.


XVI. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.06.2015 r., pod numerem: 81001 – 2015.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Szydlik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-03 22:24:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-03 22:30:24
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-29 10:50:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1208 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony