ˆ

Ekran listy informacji

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Raport o stanie Gminy za 2021 rok

INFORMACJA

Zgodnie z art. 28aa ust. 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r., poz. 559 z późn. zm.), informuję mieszkańców Gminy Dąbrówno, którzy chcieliby zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Dąbrówno za rok 2021, że wniosek w tej sprawie składa się do Przewodniczącego Rady Gminy Dąbrówno, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest Sesja Rady Gminy Dąbrówno, podczas której odbędzie się debata nad Raportem. Zgłoszenie do debaty musi być poparte, podpisami, co najmniej 20 osób (druk dostępny na stronie: www.bip.dabrowno.pl w zakładce „Raport o stanie gminy” lub w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie.). Debata nad Raportem o stanie Gminy Dąbrówno za 2021 r. odbędzie się na Sesji Rady Gminy Dąbrówno w dniu 27 maja 2022 r. (zgłoszenie udziału w debacie, należy złożyć najpóźniej do dnia 26 maja 2022 r. do godz. 15:00). Wnioski o udział w debacie wraz z listami poparcia, można składać w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta). Jednocześnie informuję, że obrady Sesji Rady Gminy Dąbrówno będą rejestrowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Uczestnicząc w Sesji Rady Gminy Dąbrówno, wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznienie swoich danych osobowych, w myśl art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
 
Przewodniczący Rady Gminy Dąbrówno
/-/ Kamil Ruciński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-05-12
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-05-12 14:21:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Gardecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-05-12 14:36:46
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Gardecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-05-12 14:36:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
347 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Raport o stanie Gminy za 2020 rok

INFORMACJA

Zgodnie z art. 28aa ust. 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.), informuję mieszkańców Gminy Dąbrówno, którzy chcieliby zabrać głos w debacie nad Raportem o stanie Gminy Dąbrówno za rok 2020, że wniosek w tej sprawie składa się do Przewodniczącego Rady Gminy Dąbrówno, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana jest Sesja Rady Gminy Dąbrówno, podczas której odbędzie się debata nad Raportem. Zgłoszenie do debaty musi być poparte, podpisami, co najmniej 20 osób (druk dostępny na stronie: www.bip.dabrowno.pl w zakładce „Raport o stanie gminy” lub w Biurze Obsługi Interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie.
 
Debata nad Raportem o stanie Gminy Dąbrówno za 2020 r. odbędzie się na Sesji Rady Gminy Dąbrówno w dniu 21 maja 2021 r. (zgłoszenie udziału w debacie, należy złożyć najpóźniej do dnia 20 maja 2021 r. do godz. 15:00). Wnioski o udział w debacie wraz z listami poparcia, można składać w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta).
 
Jednocześnie informuję, że obrady Sesji Rady Gminy Dąbrówno będą rejestrowane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Uczestnicząc w Sesji Rady Gminy Dąbrówno, wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie i upublicznienie swoich danych osobowych, w myśl art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz art. 20 ust. 1b ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
 
Przewodniczący
Rady Gminy Dąbrówno
 
/-/ Kamil Ruciński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-04-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-04 08:38:07
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Gardecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-04 08:39:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paweł Gardecki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-05-06 10:00:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
592 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »