ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Koordynator do spraw dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-16 08:11:32 przez Paweł Gardecki

Do zadań Koordynatora należy przede wszystkim:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminę Dąbrówno;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia Planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
3) monitorowanie działalności jednostek organizacyjnych Gminy Dąbrówno, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
4) koordnowanie prac przygotowawczych oraz sporządzenie Raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Gminie Dąbrówno;
5) pełnienie funkcji przewodniczącego Zespołu do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej;
6) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami, w zakresie dostępności do obiektów i usług komunalnych;
7) przedstawianie Wójtowi Gminy Dąbrówno bieżących informacji o podejmowanych działaniach oraz sporządzanie sprawozdań z realizowanych zadań.
 
Kontakt
Ewelina Wrońska
Koordynator do spraw dostępności w Urzędzie Gminy w Dąbrównie
Telefon kontaktowy: 89 647 40 87 wew. 30
e-mail:

Podmioty wspierające osoby ze szczególnymi potrzebami

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
ul. Jana III Sobieskiego 5
14-100 Ostróda
 
Adres email:
Telefon: tel. 89 642-98-83 do 90
Faks: faks 89 642-98-85

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony