Sekretarz
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Sekretarz Gminy
Akapit nr 1 - brak tytułu
Funkcję Sekretarza sprawuje GRAŻYNA HALKIEWICZ
Tel: (89) 647-40-87 wew. 17
e-mail:
Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1. zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
2. koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki i samodzielne stanowiska pracy,
3. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
4. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie miasta,
5. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
6. adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych,
7. przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
8. przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
9. podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie
10. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie,
11. opracowywanie projektów zmian statutów i regulaminów organów gminy oraz urzędu gminy,
12. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynowanie kontroli zewnętrznych,
13. przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta,
14. wnioskowanie w sprawach karania, wyróżniania i nagradzania pracowników,
15. utrzymanie bieżącego kontaktu z pracownikami Urzędu w sprawach:
a)warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) ochrony zdrowia pracowników i wypoczynku,
c) świadczeń socjalnych,
d) podwyższania kwalifikacji zawodowych.
16. opracowywanie projektów zakresów czynności stanowisk pracy,
17. rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu,
18. wykonywanie innych zadań z polecenia lub upoważnienia Wójta.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Administrator systemu |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2008-04-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Redaktor systemu |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2008-04-08 08:08:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2008-12-23 12:18:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-12-08 20:54:06 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4948 raz(y) |