Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
Stanowisko ds. Obywatelskich
Inspektor Jolanta GAT
Tel: /89/ 6474095 wew. 12
Podlega bezpośrednio Wójtowi.
Stanowisko poza zadaniami wspólnymi określonymi w § 20 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
Zadania: 1) Prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz prowadzenie archwum kopert dowodowych. 2) Prowadzenie ewidencji ludności polegającej na rejestracji danych o miejscu pobytu osób, o urodzeniach, dotyczących obowiązku wojskowego, zmian stanu cywilnego, obywatelstwa, imion i nazwisk oraz zgonów. 3) Prowadzenie postępowania administracyjnego w zakresie zameldowania bądź wymeldowania, 4) Przygotowywanie zezwoleń na organizowanie zbiórek publicznych, o ile zbiórka ma być przeprowadzona na obszarze gminy. 5) Prowadzenie, aktualizacja i udostępnianie rejestru wyborców oraz sporządzanie spisów osób uprawnionych do udziału w głosowaniach. 6) Realizacja zadań określonych ustawą o ochronie danych osobowych, łącznie z udostępnianiem danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych.