Rejestr zmian
Szczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-12-23 12:18:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
Inspektor Tomasz SZYDLIK
Tel: /89/ 6474089 wew. 21
Stanowisko podlega bezpośrednio Wójtowi.
Zadania
Stanowisko poza zadaniami wspólnymi określonymi w § 20 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
1) zarządzanie drogami gminnymi i ulicami,
1) zarządzanie drogami gminnymi i ulicami,
2) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
3) projektowanie przebiegu dróg,
4) prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i ochroną dróg,
5) określanie szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne,
6) prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych i inżynieryjnych oraz urządzeń drogowych, połozonych w granicach gminy,
7) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic i obiektów fizjograficznych oraz numeracji nieruchomości,
8) prowadzenie spraw związanych z remontami i odbudową obiektów użyteczności publicznej,
organizowanie i nadzór przeglądów technicznych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji budynków w zarządzie urzędu gminy,
9) prowadzenie całości spraw wynikających z ustawy o zamówieniach publicznych.