ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.1.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.1.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. Podatków i Opłat Lokalnych

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2016-02-16

Ogłoszono dnia: 2016-02-16 przez Grażyna Halkiewicz

Termin składania dokumentów: 2016-03-03 15:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.1.2016

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
  2. wykształcenie minimum średnie,
  3. minimum 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. znajomość procedur postępowania podatkowego i ustaw: ordynacja podatkowa; o podatkach i opłatach lokalnych; o podatku rolnym; o podatku leśnym; o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o finansach publicznych; Kodeks Postępowania Administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
  2. znajomość obsługi komputera,
  3. komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność i samodzielność,
  4. umiejętność pracy w zespole.
  5. dyspozycyjność.
  6. umiejętność analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportowych:
    1). od osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych,
    2). od osób fizycznych – sołectwo Samin, w tym:
  1. prowadzenie ewidencji podatników,
  2. prowadzenie kart gospodarstw i ich aktualizacja na podstawie:
  • ewidencji gruntów przesyłanej przez Starostę ostródzkiego,
  • umów zawartych z Agencją Nieruchomości Rolnych,
  • wykazów dzierżawców gruntów Lasów państwowych,
  • umów zawartych z Wójtem Gminy,
  • informacji podatkowych składanych przez podatników.
  1. prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie rzetelności składanych deklaracji i informacji podatkowych,
  2. kompletowanie dokumentów w sprawach stosowania ulg i zwolnień,
  3. prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, przesuwaniem terminu lub rozkładaniem na raty zaległości podatkowych,
  4. prowadzenie spraw ulg i zwolnień ustawowych,
  5. przygotowywanie projektów decyzji wymiarowych, umorzeniowych, przesuwania terminów płatności, rozłożenia na raty,
  6. prowadzenie kontroli podatkowej u podatników,
  7. udzielanie niezbędnych informacji do prowadzenia egzekucji podatków i opłat lokalnych,
2. Sporządzanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska.
3. Przygotowywanie zaświadczeń w sprawach podatków i opłat w zakresie prowadzonych spraw.
4. Prowadzenie spraw związanych z pomocą de minimis w zakresie zajmowanego stanowiska,  w tym:
  1. sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy de minimis,
  2. wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.
5. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, łącznie z rozliczeniem dotacji przekazanej na ten cel i sporządzeniem sprawozdań.
6. Przetwarzanie danych osobowych w zbiorze „Ewidencja podatników podatków i opłat lokalnych” zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
7. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie zajmowanego stanowiska oraz przygotowywanie i przekazywanie informacji
8. Prowadzenie kontroli wewnętrznej na zajmowanym, stanowisku, przestrzeganie procedur kontroli wewnętrznej oraz dokonywanie samooceny przestrzegania tych procedur.
9. Identyfikacja i analiza ryzyka w zakresie prowadzonych spraw.
10. Uczestniczenie w spisach i badaniach na rzecz GUS.
11. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie podatków o opłat lokalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
  4. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
  2. Życiorys (CV).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
  6. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
  7. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-03-03 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
  1. składać  do dnia 03 marca 2016 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno  (w sekretariacie – pok. Nr 9, I piętro); lub
  2. przesłać pocztą do dnia 03 marca 2016 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. Podatków i Opłat Lokalnych”.
 
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 17.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
  • I etap Konkursu – w dniu 04 marca  2016 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
  • II etap Konkursu – w dniu 15 marca 2016 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają  wymogi formalne określone w ogłoszeniu
    o naborze. 
  1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  3. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: www.bip.dabrowno.pl
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  5. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
  6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Halkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-02-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-02-16 13:00:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-02-16 13:13:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-03-15 13:20:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2853 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony