Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.5.2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.5.2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Dąbrówno
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie
Data udostępnienia: 2019-11-27
Ogłoszono dnia: 2019-11-27
Termin składania dokumentów: 2019-12-11 15:00:00
Nr ogłoszenia: SG.2110.5.2019
Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- wykształcenie co najmniej średnie,
- co najmniej dwa lata stażu pracy,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna, prawo budowlane, o drogach publicznych, o ruchu drogowym, Prawo zamówień publicznych.
- prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe – preferowane
- wykształcenie o kierunku (specjalności) budownictwo w zakresie budowy i eksploatacji dróg, ogólnobudowlane, zagospodarowanie przestrzenne, geodezja i kartografia,
- doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych firmach działających w zakresie realizacji podobnych zadań jak na stanowisku,
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- umiejętności interpersonalne we współpracy z interesantami,
- umiejętność pracy samodzielnej i w zespole.
- dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów.
2. Realizacja zadań w zakresie załatwiania spraw dotyczących planowania, realizacji i utrzymania oświetlenia miejsc publicznych i dróg stanowiących własność gminy.
3. Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy, w tym zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych.
4. Dokonywanie kontroli dróg na terenie Gminy Dąbrówno i ustalanie zakresu remontów dróg gminnych.
5. Prowadzenie spraw związanych z przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontów dróg gminnych.
6. Odbiór wykonanej dokumentacji pod kontem zakresu zlecenia oraz rozwiązań technicznych.
7. Składanie wniosków o dotacje na środki krajowe i środki z UE w zakresie modernizacji i budowy dróg gminnych.
8. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.
9. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych.
10. Regulowanie spraw własnościowych dróg gminnych - prowadzenie spraw z zakresu zamiany, oddania w użyczenie,w dzierżawę lub bezpłatne przekazanie gminie gruntów pod drogi oraz wykup gruntów pod ścieżki rowerowe, chodniki bądź drogi gminne.
11. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania zimowego dróg, w tym:
-przygotowanie planu odśnieżania dróg gminnych,
-przygotowanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, czuwanie nad prawidłowym odśnieżaniem, oraz planowanie środków w budżecie na to zadanie.
12. Przygotowywanie projektów decyzji wójta gminy na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi gminnej.
13. Zgłaszanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego i załatwianie spraw w zakresie oznakowania dróg i ulic.
14. Sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg w zakresie:
-zgodności z zasadami wiedzy technicznej,
-zgodności wbudowanych materiałów.
15. Czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót drogowych oraz zgodnością z ustalonym zakresem, w tym:
-udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót,
-rozliczanie pod względem materiałowym i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym,
-nadzorowanie robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania, wykonywanych siłami własnymi urzędu.
16. W zakresie zamówień publicznych:
-przygotowywanie i prowadzenie zgodnie z procedurami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych – postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym
m.in.: przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogłoszeń, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, badanie i ocena ofert, udział w negocjacjach z wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych,
-zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno-prawnej oraz prowadzenie całości dokumentacji niezbędnej i wymaganej przepisami prawa,
przygotowywanie propozycji umów we współpracy z radcą prawnym i właściwymi wydziałani lub pracownikami merytorycznymi urzędu oraz nadzór nad ich podpisaniem,
-prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
-sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
17. Prowadzenie spraw w zakresie remontów budynków będących w zarządzie gminy:
-kwalifikowanie obiektów do remontu, opracowywanie planów remontów i ustalanie zakresu robót,
-współdziałanie z projektantami w przygotowaniu projektów technicznych i innych opracowań projektowych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia remontu,
-organizowanie prac remontowych i nadzór nad prawidłowym ich przebiegiem,
-rozliczanie remontów i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym.
18. Prowadzenie magazynu materiałów budowlanych i ich rozliczanie.
19. Sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej na stanowisku dokumentacji wraz z jej przygotowaniem do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
w tym zakresie.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
- Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne
wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska. - Obsługa urządzeń biurowych.
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
- Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające staż pracy.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
- Oświadczenie kandydata na komisyjne zniszczenie dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-12-11 15:00:00
b. Sposób:
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
Wszystkie kopie dokumentów należy opatrzeć klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i podpisem kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
- składać do dnia 11 grudnia 2019 r. do godz. 15:00
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
lub
- przesłać pocztą do dnia 11 grudnia 2019 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych”.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
- I etap Konkursu – w dniu 12 grudnia 2019 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
- II etap Konkursu – w dniu 20 grudnia 2019 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
2. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w sali konferencyjnej (II piętro, pok. Nr 14). Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane jak rezygnacja z udziału w konkursie.
3. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
5. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: www.bip.dabrowno.pl.
6. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
7. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane na wniosek kandydata lub odbierane osobiście. Po upływie miesiąca od daty upublicznienia wyników zostaną komisyjnie zniszczone.
8. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane na wniosek kandydata do ich nadawców, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru
3. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
5. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: www.bip.dabrowno.pl.
6. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
7. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane na wniosek kandydata lub odbierane osobiście. Po upływie miesiąca od daty upublicznienia wyników zostaną komisyjnie zniszczone.
8. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane na wniosek kandydata do ich nadawców, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-11-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Halkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-11-27 13:57:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-11-27 14:09:54 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-12-20 16:31:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1637 raz(y) |