Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2017-11-08

Ogłoszono dnia: 2017-11-08 przez Grażyna Halkiewicz

Termin składania dokumentów: 2017-11-23 15:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.6.2017

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.,
  2. wykształcenie co najmniej średnie,
  3. minimum 2 lata stażu pracy,
  4. znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym; Kodeku postepowania administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami; o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami; Prawo geodezyjne i kartograficzne; instrukcję kancelaryjną; o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. znajomość obsługi pakietu MS Office,
  2. obowiązkowość i sumienność,
  3. kreatywność i inicjowanie zmian,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. prawo jazdy kat. B

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz przygotowywanie okresowych informacji o stanie mienia komunalnego.
  2. Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie zasobem mieszkaniowym gminy, w tym:
  • ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,
  • wymiar czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
  • przygotowywanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych i użytkowych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
  • prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali,
  • realizowanie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o własności lokali,
  • prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
  • sprawowanie nadzoru administratora zasobów mieszkaniowych w zakresie polityki remontowej, stanu technicznego i eksploatacji budynków oraz okresowej oceny utrzymania zasobów we właściwym stanie technicznym i sanitarnym oraz zachowania bezpieczeństwa pożarowego,
  • prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem świadectwa energetycznego budynku.
  1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami, przygotowywanie dokumentów do ich zbycia, oddania w użytkowanie wieczyste, wydzierżawienie, najem, trwały zarząd.
  2. Organizowanie przetargów na zbycie prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy.
  3. Prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomości oraz sporządzaniem operatu szacunkowego.
  4. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów niezbędnych do zbycia nieruchomości lub ich nabycia przez gminę.
  5. Prowadzenie spraw dotyczących opłat za nieruchomości oraz aktualizacja  opłat.
  6. Prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości, w tym przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
  7. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości i ustaleniem przebiegu granic.
  8. Przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzeni w nich zmian.
  9. Przygotowywanie wniosków i zaświadczeń o wpis lub wykreślenie hipoteki.
  10. Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości, prawem pierwokupu, oraz scalaniem i wymianą gruntów.
  11. Sporządzanie projektów umów w zakresie gospodarki mieniem gminnym, prowadzenie rejestru umów oraz sprawowanie kontroli ich wykonania.
  12. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem ograniczonego prawa rzeczowego – służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność gminy Dąbrówno.
  13. Sporządzanie deklaracji i informacji dotyczących podatku od nieruchomości w zakresie mienia komunalnego.
  14. Naliczanie opłat adiacenckich i planistycznych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
  15. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków należących do zadań gminy.
  16. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, obiektów fizjograficznych, numeracji nieruchomości, w tym prowadzenie rejestru i jego aktualizacja oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązku umieszczania i utrzymania w należytym stanie technicznym tabliczek z nazwami ulic, placów i numerów nieruchomości.
  17. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zarządzaniem i zamykaniem cmentarzy komunalnych.
  18. Prowadzenie całości spraw związanych z organizowaniem i sprawowaniem opieki nad cmentarzami wojennymi.
  19. Planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań w ramach funduszu sołeckiego.
  20. Opracowywanie i realizacja Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt i wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
  4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne z wykonawcami robót i innymi urzędami.
  5. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
  5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  6. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  7. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-11-23 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
 
1. składać  do dnia 23 listopada 2017 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
lub
2. przesłać pocztą do dnia 23 listopada 2017 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
 
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej”.
 
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 18.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
  • I etap Konkursu – w dniu   24 listopada 2017 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
  • II etap Konkursu – w dniu 04 grudnia 2017 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełnią  wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze – obecność kandydata obowiązkowa, nieobecność kandydata spowoduje odrzucenie oferty.
  1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  3. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej bip.dabrowno.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  5. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
  6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.