Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej
Miejsce pracy: Dąbrówno
Wymiar etatu: pełen
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie
Data udostępnienia: 2017-11-08
Ogłoszono dnia: 2017-11-08 przez Grażyna Halkiewicz
Termin składania dokumentów: 2017-11-23 15:00:00
Nr ogłoszenia: SG.2110.6.2017
Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- minimum 2 lata stażu pracy,
- znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym; Kodeku postepowania administracyjnego; ustawy o gospodarce nieruchomościami; o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego; o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami; Prawo geodezyjne i kartograficzne; instrukcję kancelaryjną; o ochronie danych osobowych.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- znajomość obsługi pakietu MS Office,
- obowiązkowość i sumienność,
- kreatywność i inicjowanie zmian,
- umiejętność pracy w zespole,
- prawo jazdy kat. B
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz przygotowywanie okresowych informacji o stanie mienia komunalnego.
- Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie zasobem mieszkaniowym gminy, w tym:
- ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,
- wymiar czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
- przygotowywanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych i użytkowych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali,
- realizowanie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o własności lokali,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem lokali mieszkalnych i użytkowych,
- prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
- sprawowanie nadzoru administratora zasobów mieszkaniowych w zakresie polityki remontowej, stanu technicznego i eksploatacji budynków oraz okresowej oceny utrzymania zasobów we właściwym stanie technicznym i sanitarnym oraz zachowania bezpieczeństwa pożarowego,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem świadectwa energetycznego budynku.
- Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami, przygotowywanie dokumentów do ich zbycia, oddania w użytkowanie wieczyste, wydzierżawienie, najem, trwały zarząd.
- Organizowanie przetargów na zbycie prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomości oraz sporządzaniem operatu szacunkowego.
- Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów niezbędnych do zbycia nieruchomości lub ich nabycia przez gminę.
- Prowadzenie spraw dotyczących opłat za nieruchomości oraz aktualizacja opłat.
- Prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości, w tym przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
- Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości i ustaleniem przebiegu granic.
- Przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzeni w nich zmian.
- Przygotowywanie wniosków i zaświadczeń o wpis lub wykreślenie hipoteki.
- Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości, prawem pierwokupu, oraz scalaniem i wymianą gruntów.
- Sporządzanie projektów umów w zakresie gospodarki mieniem gminnym, prowadzenie rejestru umów oraz sprawowanie kontroli ich wykonania.
- Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem ograniczonego prawa rzeczowego – służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność gminy Dąbrówno.
- Sporządzanie deklaracji i informacji dotyczących podatku od nieruchomości w zakresie mienia komunalnego.
- Naliczanie opłat adiacenckich i planistycznych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków należących do zadań gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, obiektów fizjograficznych, numeracji nieruchomości, w tym prowadzenie rejestru i jego aktualizacja oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązku umieszczania i utrzymania w należytym stanie technicznym tabliczek z nazwami ulic, placów i numerów nieruchomości.
- Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zarządzaniem i zamykaniem cmentarzy komunalnych.
- Prowadzenie całości spraw związanych z organizowaniem i sprawowaniem opieki nad cmentarzami wojennymi.
- Planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań w ramach funduszu sołeckiego.
- Opracowywanie i realizacja Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt i wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
- Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
- Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne z wykonawcami robót i innymi urzędami.
- Obsługa urządzeń biurowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
przekroczył 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-11-23 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1. składać do dnia 23 listopada 2017 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
lub
2. przesłać pocztą do dnia 23 listopada 2017 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej”.
VII. Informacje dodatkowe:
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
- I etap Konkursu – w dniu 24 listopada 2017 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
- II etap Konkursu – w dniu 04 grudnia 2017 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze – obecność kandydata obowiązkowa, nieobecność kandydata spowoduje odrzucenie oferty.
- Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
- Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej bip.dabrowno.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
- Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
- W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.