Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor ds. inwestycji i gospodarki przestrzennej
Miejsce pracy: Dąbrówno
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Brak
Data udostępnienia: 2015-05-18
Ogłoszono dnia: 2015-05-18 przez Artur Żyłka
Termin składania dokumentów: 2015-06-01 00:00:00
Nr ogłoszenia: SG.2110.1.2015
Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
a) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
b) wykształcenie wyższe,
c) minimum 3 letni staż pracy,
d) znajomość procesu budowlanego,
e) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
-ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 27 marca 2013 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199),
-ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.).
f) prawo jazdy kat. B.
a) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
b) wykształcenie wyższe,
c) minimum 3 letni staż pracy,
d) znajomość procesu budowlanego,
e) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
-ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.),
-ustawy z dnia 27 marca 2013 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 199),
-ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.).
f) prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
a) wykształcenie wyższe o kierunku ogólnobudowlanym, zagospodarowanie przestrzenne, architektura,
b) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych firmach działających w zakresie budownictwa lub w zakresie planowania przestrzennego,
c) posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi,
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) obowiązkowość i sumienność,
f) kreatywność i inicjowanie zmian,
g) umiejętność pracy w zespole.
a) wykształcenie wyższe o kierunku ogólnobudowlanym, zagospodarowanie przestrzenne, architektura,
b) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych firmach działających w zakresie budownictwa lub w zakresie planowania przestrzennego,
c) posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi,
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) obowiązkowość i sumienność,
f) kreatywność i inicjowanie zmian,
g) umiejętność pracy w zespole.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań związanych z planowaniem przestrzennym, w tym m.in.: koordynowanie prac związanych z przygotowaniem projektów planów i ich aktualizacji, uzgadnianie i opiniowanie dokumentów planistycznych, dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i oceny aktualności planów, wydawanie wypisów i wyrysów, a także zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w dokumentach planistycznych.
2. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem strategii rozwoju gminy oraz monitorowanie jej realizacji.
3. Przyjmowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, ich rozpatrywanie i koordynowanie procesu wydania decyzji.
4. Realizowanie zadań w zakresie inwestycji, w tym m.in.: planowanie i realizacja zadań w zakresie budowy, rozbudowy
i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury technicznej, przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargu, przyjmowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej i projektowej, udział w komisjach: wprowadzenia wykonawcy na budowę, przekazania terenu, przetargowych i odbioru robót.
5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji gminnych wskazanych przez Wójta.
6. Sporządzanie kosztorysów i dokumentacji projektowej dla wskazanych przez Wójta inwestycji.
7. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania stanowiska i realizacji zadań z jego zakresu.
2. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem strategii rozwoju gminy oraz monitorowanie jej realizacji.
3. Przyjmowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, ich rozpatrywanie i koordynowanie procesu wydania decyzji.
4. Realizowanie zadań w zakresie inwestycji, w tym m.in.: planowanie i realizacja zadań w zakresie budowy, rozbudowy
i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury technicznej, przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargu, przyjmowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej i projektowej, udział w komisjach: wprowadzenia wykonawcy na budowę, przekazania terenu, przetargowych i odbioru robót.
5. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji gminnych wskazanych przez Wójta.
6. Sporządzanie kosztorysów i dokumentacji projektowej dla wskazanych przez Wójta inwestycji.
7. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania stanowiska i realizacji zadań z jego zakresu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne z wykonawcami robót i innymi urzędami.
5. Obsługa urządzeń biurowych.
2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne z wykonawcami robót i innymi urzędami.
5. Obsługa urządzeń biurowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
Ponad 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie,
a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie,
a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-06-01 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać do dnia 01 czerwca 2015 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno
(w sekretariacie – pok. Nr 9, I piętro);
lub
2) przesłać pocztą do dnia 01 czerwca 2015 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach,
z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej”.
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 18.
1) składać do dnia 01 czerwca 2015 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno
(w sekretariacie – pok. Nr 9, I piętro);
lub
2) przesłać pocztą do dnia 01 czerwca 2015 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach,
z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej”.
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 18.
VII. Informacje dodatkowe:
1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
1) I etap Konkursu – w dniu 02 czerwca 2015 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
2) II etap Konkursu – w dniu 11 czerwca 2015 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.
1) I etap Konkursu – w dniu 02 czerwca 2015 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
2) II etap Konkursu – w dniu 11 czerwca 2015 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.