ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. Informatyki i Promocji Gminy

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-06-26 13:45:08 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko ds. Informatyki i Promocji Gminy
 
Podinspektor Paweł Gardecki
Tel: (89) 647 40 87 wew. 23
e-mail:
Stanowisko podlega bezpośrednio Wójtowi.

Zadania
  1. Administrowanie całym sprzętem komputerowym znajdującym się na wyposażeniu Urzędu Gminy w Dąbrównie.
  2. Administrowanie i bieżąca obsługa informatyczna wszystkich systemów informatycznych urzędu.
  3. Rozbudowa sprzętu komputerowego.
  4. Wykonywanie zadań i obowiązków Administratora Bezpieczeństwa Informacji i Administratora Systemów Informatycznych, baz danych osobowych i systemów informatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Dąbrówno.
  5. Redagowanie, stała aktualizacja i rozwijanie merytorycznej zawartości strony internetowej Urzędu oraz Wrót Warmii i Mazur.
  6. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w tym: Pełnienie funkcji Administratora i Redaktora Biuletynu Informacji Publicznej oraz umieszczanie na stronach internetowych i BIP informacji przekazywanych ze stanowisk pracy.
  7. Gromadzenie informacji o gminie i przygotowywanie materiałów promujących gminę na zewnątrz.
  8. Współpraca z innymi instytucjami w podejmowaniu działań mających na celu promocje gminy.
  9. Bieżące przygotowywanie materiałów informacyjnych dla mediów, dotyczących wydarzeń w gminie.
  10. Pisanie okolicznościowych pism, listów gratulacyjnych i innych pism okazjonalnych.
  11. Przygotowywanie publikacji tematycznych własnych.
  12. Składanie propozycji w zakresie opracowywanych folderów i wizytówek gminy, map o walorach promocyjnych, itp.
  13. Organizowanie wystaw, konferencji i konkursów w gminie.
  14.  Zgłaszanie gminy do organizowanych konkursów.
  15. Współpraca z redakcjami mediów/prasa, radio, telewizja/, propagowanie działań urzędu i samorządu, osiągnięć gminy i jednostek samorządowych oraz informowanie o organizowanych imprezach.
  16. Przygotowywanie materiałów promocyjnych, współpraca z agencjami, firmami i jednostkami reklamowymi oraz twórcami w tym zakresie.
  17. Prowadzenie rejestru obiektów nie będących obiektami hotelarskimi, a świadczące usługi hotelarskie.
  18. Prowadzenie spraw należących do zadań gminy związanych z zakładaniem i eksploatacją kąpielisk, miejsc wyznaczonych do kąpieli prowadzenie rejestru tych miejsc występujących na terenie gminy.
« powrót do poprzedniej strony