Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.
Informacja ogłoszona dnia 2016-01-11 13:39:09 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dąbrówno, dnia 11 stycznia 2016 r.
Nasz znak: DRZ.271.1.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
Zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na dostawę mebli biurowych do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dąbrównie.
1. Zamawiający:
Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel. (89) 647 40 87
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/474/Zamowienia_ponizej_30000_EUR/
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)transportu mebli do siedziby Zamawiającego, b )wniesienia, montażu i rozmieszczenia mebli w pomieszczeniu Urzędu Gminy w Dąbrównie według projektu aranżacji wnętrza.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.Lada podawcza (biurko) – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Na froncie lady napis „BIURO OBSŁUGI INTERESANTA” wykonane z PCV malowane w kolorze szarym. Blaty wykonane z podwójnej płyty meblowej Kronospan 3D w kolorze Monaco jasny. Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
2. Szafa - 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
3. Tablica ogłoszeń – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
4. Zabudowa grzejników
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 5 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Montaż na wspornikach stalowych malowanych w kolorze szarym.
5. Krzesła obrotowe – 2 szt.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy
5. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich dwóch latach polegających na wykonywanie dostaw podobnego rodzaju.
6. Miejsce i termin składania oferty:
1) Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrownie przy ulicy Kościuszki 21 pok. 9 lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Dostawa mebli biurowych do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dąbrównie”
2) Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2016 r. o godz. 12.00
7. Sposób rozliczenia
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić przelewem należność na konto Wykonawcy podane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT na Gminę Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno, NIP: 741-20-93-983, po wcześniejszej dostawie i montażu mebli.
8. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
9. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Informacji udziela Zastępca Wójta Dorota Szczurowska pod numerem telefonu 89 647 40 87 wew.22.
10. Pozostałe informacje
Zamawiający posiada do wglądu projekt w/w pomieszczenia.
1. Zamawiający:
Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel. (89) 647 40 87
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/474/Zamowienia_ponizej_30000_EUR/
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)transportu mebli do siedziby Zamawiającego, b )wniesienia, montażu i rozmieszczenia mebli w pomieszczeniu Urzędu Gminy w Dąbrównie według projektu aranżacji wnętrza.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1.Lada podawcza (biurko) – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Na froncie lady napis „BIURO OBSŁUGI INTERESANTA” wykonane z PCV malowane w kolorze szarym. Blaty wykonane z podwójnej płyty meblowej Kronospan 3D w kolorze Monaco jasny. Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
2. Szafa - 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
3. Tablica ogłoszeń – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
4. Zabudowa grzejników
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 5 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Montaż na wspornikach stalowych malowanych w kolorze szarym.
5. Krzesła obrotowe – 2 szt.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy
5. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich dwóch latach polegających na wykonywanie dostaw podobnego rodzaju.
6. Miejsce i termin składania oferty:
1) Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrownie przy ulicy Kościuszki 21 pok. 9 lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Dostawa mebli biurowych do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dąbrównie”
2) Termin składania ofert upływa dnia 25 stycznia 2016 r. o godz. 12.00
7. Sposób rozliczenia
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić przelewem należność na konto Wykonawcy podane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT na Gminę Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno, NIP: 741-20-93-983, po wcześniejszej dostawie i montażu mebli.
8. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
9. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Informacji udziela Zastępca Wójta Dorota Szczurowska pod numerem telefonu 89 647 40 87 wew.22.
10. Pozostałe informacje
Zamawiający posiada do wglądu projekt w/w pomieszczenia.
Wójt
Piotr Zwaliński
Piotr Zwaliński
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Szczurowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-01-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Szczurowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-01-11 13:26:03 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-01-11 13:39:09 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-02-01 14:13:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 826 raz(y) |