Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE W ZAŁĄCZENIU.
Informacja ogłoszona dnia 2016-02-17 14:27:25 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dąbrówno, dnia 17 lutego 2016 r.
Nasz znak: DRZ.271.5.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
Zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na dostawę mebli biurowych do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dąbrównie.
1. Zamawiający:
Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel. (89) 647 40 87
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: http://bip.dabrowno.pl/474/Zamowienia_pubiczne_do_30_000__E2_82_AC/
3. Ptzedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem.
Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble były fabrycznie nowe, nie mające defektów, wad konstrukcyjnych, wykonawczych ani wynikających z innych zaniedbań Wykonawcy lub producenta mebli, które mogłyby się ujawnić podczas ich użytkowania.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a)transportu mebli do siedziby Zamawiającego, b )wniesienia, montażu i rozmieszczenia mebli w pomieszczeniu Urzędu Gminy w Dąbrównie według projektu aranżacji wnętrza.
Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na dostarczony przedmiot zamówienia min. 24 miesięcznej gwarancji, liczonych od dnia podpisania bez uwag końcowego protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1.Lada podawcza (biurko) – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 2 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Na froncie lady napis „BIURO OBSŁUGI INTERESANTA” wykonane z PCV malowane w kolorze szarym. Blaty wykonane z podwójnej płyty meblowej Kronospan 3D w kolorze Monaco jasny. Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
2. Szafa - 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor biały mat;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Wszystkie szafki oraz szuflady wyposażone w system cichego domykania. Rozmieszczenie zamków według dokumentacji graficznej.
3. Tablica ogłoszeń – 1 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 4 do zapytania ofertowego).
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor: biały połysk;
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
4. Zabudowa grzejników – 2 szt.
Parametry geometryczne według dokumentacji graficznej ( załącznik nr 5 do zapytania ofertowego)
Wykończenie:
- płyta meblowa, kolor 8203 monaco jasny według wzornika: Kronospan 3D.
Montaż na wspornikach stalowych malowanych w kolorze szarym.
5. Krzesła obrotowe – 2 szt.
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy
5. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich dwóch latach polegających na wykonywanie dostaw podobnego rodzaju.
6. Miejsce i termin składania oferty:
- Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrownie przy ulicy Kościuszki 21 pok. 9 lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Dostawa mebli biurowych do Biura Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Dąbrównie”.
- Termin składania ofert upływa dnia 26 lutego 2016 r. o godz. 12.00.
7. Sposób rozliczenia
Zamawiający zobowiązuje się zapłacić przelewem należność na konto Wykonawcy podane na fakturze VAT, w terminie 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT na Gminę Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno, NIP: 741-20-93-983, po wcześniejszej dostawie i montażu mebli.
8. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
9. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Informacji udziela Zastępca Wójta Dorota Szczurowska pod numerem telefonu 89 647 40 87 wew.22.
10. Pozostałe informacje
Zamawiający posiada do wglądu projekt w/w pomieszczenia.
Wójt
Piotr ZwalińskiZałączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE W ZAŁĄCZENIU. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: dostawa mebli biurowych celem wyposażenia biura obsługi interesanta, zwany w dalszej części meblami w ramach realizowanego zadania „Adaptacja pomieszczenia biurowego na biuro obsługi interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie” wraz z transportem, montażem i ustawieniem. ROZSTRZYGNIĘCIE W ZAŁĄCZENIU.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Dorota Szczurowska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-02-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Szczurowska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-02-17 14:18:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-02-17 14:27:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-03-02 13:56:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1537 raz(y) |