ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej przy realizacji operacji pn: „Przebudowa dróg gminnych położonych w miejscowościach Samin, Saminek i Wierzbica na terenie gminy Dąbrówno”. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-07 12:54:14 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

                                                                                
"Europejski Fundusz Rolny na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie".
 
Dąbrówno, dnia  07 lutego 2017  r.
Nasz znak: ZW.042.1.11.2016
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
 
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej przy realizacji operacji pn: „Przebudowa dróg gminnych położonych w miejscowościach Samin, Saminek i Wierzbica na terenie gminy Dąbrówno”
 
1. Zamawiający:
Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel. (89) 647 40 87
 
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: http://bip.dabrowno.pl/474/Zamowienia_pubiczne_do_30_000__E2_82_AC/
 
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji  inspektora nadzoru  nad realizacją operacji „Przebudowa dróg gminnych położonych w miejscowościach Samin, Saminek i Wierzbica na terenie gminy Dąbrówno” obejmującą:
a) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Samin  o długości odcinka  około 530 mb– działki nr: 14,75,193, położone w gminie Dąbrówno, obręb Samin;
b) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Saminek o długości odcinka  około 390mb – działki nr: 6/1,6/2,6/8, 5/1 położone w gminie Dąbrówno, obręb Saminek;
c) Przebudowę drogi gminnej w miejscowości Wierzbica o długości odcinka  około  180 mb – działka nr: 10/12  położona w gminie Dąbrówno, obręb Wierzbica.
W ramach realizacji w/w zadania realizowana będzie:
- przebudowa dróg gminnych zgodnie z projektami technicznymi.
Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu DRZ.271.22.2016 dostępna na stronie Zamawiającego : http://bip.dabrowno.pl/zamowienia_publiczne/110/78/Ogloszenie_o_przetargu_nieograniczonym_pod_nazwa_3A__22Zaprojektowanie_i_wykonanie_robot_budowlanych_polegajacych_na_przebudowie_drog_gminnych_polozonych_na_terenie_Gminy_Dabrowno_E2_80_9D/
 
Do obowiązków inspektora nadzoru  należeć będzie w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego  na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290);
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych;
4) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego;
5) bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie;
6) organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego, jednak nie częściej niż raz w tygodniu;
7) bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy;
8) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień;
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;
10) potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonywanych robót lub odmowy gotowości;
11) zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych wbudowanych materiałów oraz postępu robót nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie  Zamawiającego;
12) sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót  i w terminie 5 dni od daty podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu opinii o wyżej wymienionej dokumentacji;
13) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa;
14) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót w szczególności zakrytych i zanikających oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą;
15) przejęcie od Wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przejęcia;
16) rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od zakończenia robót budowlanych;
17) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym  a Wykonawcą robót;
18) potwierdzenie  usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych  oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości;
19) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego o wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru;
20) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
 
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót. Planowany termin zakończenia prac budowlanych – 30.06.2017r.
2. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia. Terminy gwarancji i rękojmi wynoszą:
a) na roboty budowlane na drodze  gminnej w miejscowości Samin  - 60 miesięcy , licząc od dnia protokólarnego odbioru końcowego robót;
b) na roboty budowlane na drodze  gminnej w miejscowości Saminek  - 60 miesięcy , licząc od dnia protokólarnego odbioru końcowego robót;
c) na roboty budowlane na drodze  gminnej w miejscowości Wierzbica  - 37 miesięcy , licząc od dnia protokólarnego odbioru końcowego robót;
 
5.  Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)Posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności  inżynieryjnej: drogowej bez ograniczeń, mogący wykonywać obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 13 ust. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290).
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania oraz załączy dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
b) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej jednej  usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót drogowych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
 
6. Warunki wykluczenia z postepowania:
Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiazania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiazania miedzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej:
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa  wlinii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
 
7. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do  oferty należy dołączyć także dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.  
 
8. Miejsce i termin składania oferty:
1. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ulicy Kościuszki 21 - Biuro Obsługi Interesanta (parter)  lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Przebudowa dróg gminnych położonych w miejscowościach Samin, Saminek i Wierzbica na terenie gminy Dąbrówno”- pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru”. NIE OTWIERAĆ PRZED: 16 lutego  2017 r. o godz. 12.00
2. Termin składania ofert upływa dnia  16 lutego  2017 r. o godz. 12.00
 
9. Sposób rozliczenia 
Rozliczenie nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie faktury, wystawionej na Gminę Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno, NIP: 741-20-93-983; Urząd Gminy w Dąbrównie ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Wynagrodzenie wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury przez Wykonawcę.
 
10. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
 
11. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Informacji udziela Zastępca Wójta Pani Dorota Szczurowska pod numerem telefonu 89 647 40 87 wew.22.
 
12. Informacje dodatkowe.
 Inwestycja pn.: „Przebudowa dróg gminnych położonych w miejscowościach Samin, Saminek i Wierzbica na terenie gminy Dąbrówno” realizowana jest w ramach operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury w tym inwestycji w energię odnawialną i  w oszczędzanie energii”w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego PROW na lata 2014-2020.
 
Wójt Gminy
/-/ Piotr Zwaliński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Szczurowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Szczurowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-07 12:37:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-07 12:54:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-20 14:37:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
923 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony