ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 zł

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Zapytanie ofertowe: wykonanie usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn.:”Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie”. ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.

Informacja ogłoszona dnia 2017-03-02 14:34:55 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Dąbrówno, dnia  02 marca 2017  r.
 
Nasz znak: ZW.042.2.8.2016
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
(dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
 
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) zapraszam do złożenia oferty cenowej (wg podanego załącznika nr 1) na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie”
 
1. Zamawiający:
Gmina Dąbrówno
ul. Kościuszki 21
14-120 Dąbrówno
tel. (89) 647 40 87
 
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie będzie udzielone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Zapytanie wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego:
http://bip.dabrowno.pl/474/Zamowienia_pubiczne_do_30_000__E2_82_AC/ oraz na stronie: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
 
3. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji  inspektora nadzoru  nad realizacją inwestycji pn.:”Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie”.
Szczegółowy zakres zadania objętego nadzorem określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do przetargu DRZ.271.27.2016 dostępna na stronie Zamawiającego: http://bip.dabrowno.pl/zamowienia_publiczne/110/80/Ogloszenie_o_przetargu_nieograniczonym_pod_nazwa_3A_Zaprojektowanie_i_wykonanie_robot_budowlanych_polegajacych_na_wykorzystaniu_odnawialnych_zrodel_energii_w_celu_modernizacji_publicznej_Szkoly_Podstawowej_w_Dabrownie/
 
Do obowiązków inspektora nadzoru  należeć będzie w szczególności:
1) reprezentowanie Zamawiającego  na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290);
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych;
4) kontroli prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego przebiegu procesu budowlanego;
5) bieżące dokonywanie wpisów w dzienniku budowy podczas każdorazowej wizyty na budowie;
6) organizowanie i prowadzenie narad koordynujących z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych we wskazanym terminie przez Zamawiającego, jednak nie częściej niż raz w tygodniu;
7) bieżąca współpraca z Zamawiającym: udzielanie informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót, udostępnianie Zamawiającemu wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy;
8) informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz zaistniałych opóźnieniach i powodach tych opóźnień;
9) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;
10) potwierdzenie gotowości Wykonawcy robót budowlanych do odbiorów wykonywanych robót lub odmowy gotowości;
11) zapewnienie skuteczności nadzoru inwestorskiego, dokonując w każdym czasie kontroli jakości wykonywanych robót budowlanych wbudowanych materiałów oraz postępu robót nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie  Zamawiającego;
12) sprawdzenie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru robót  i w terminie 5 dni od daty podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu opinii o wyżej wymienionej dokumentacji;
13) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa;
14) prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępu robót w szczególności ulegających zakryciu  oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą;
15) przejęcie od Wykonawcy nadzorowanych robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności i przekazanie jej Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty jej przejęcia;
16) rozliczenie robót w okresie nie dłuższym niż dwa tygodnie od zakończenia robót budowlanych;
17) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym  a Wykonawcą robót;
18) potwierdzenie  usunięcia wad ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych  oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji jakości;
19) w przypadku nie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, przygotowanie Zamawiającemu danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego o wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad (przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru;
20) uczestnictwo w okresie trwania gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenie usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi, uczestnictwo w odbiorze pogwarancyjnym inwestycji.
 
4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Od dnia zawarcia umowy w okresie realizacji inwestycji do dnia zakończenia robót budowlanych objętych nadzorem, ich odbioru końcowego i całkowitego rozliczenia robót. Planowany termin zakończenia prac budowlanych – 31.07.2017r.
2. Inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest również do pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia. Terminy gwarancji i rękojmi wynosi 84 miesiące.
 
5.  Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Posiadania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi  w specjalności  inżynieryjnej:
1. konstrukcyjno-budowlanej
2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, mogący wykonywać obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 13 ust. 3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290).
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania oraz załączy dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
b) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia:
- inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych lub instalacyjno – inżynieryjnych w zakresie instalacji sanitarnych. Minimalne kwalifikacje: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej lub instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz  gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej dwie  usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót w zakresie montażu pomp ciepła, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
- inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne kwalifikacje: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej lub instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót w budynkach oświaty nauki i kultury oraz sportowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
- inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować na czas realizacji zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót w budynkach oświaty nauki i kultury oraz sportowych zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego;
 
6. Oferta Wykonawcy musi zawierać:
Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego oraz załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Do  oferty należy dołączyć także dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 
 
7. Miejsce i termin składania oferty:
  1. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego,
w sekretariacie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ulicy Kościuszki 21 - Biuro Obsługi Interesanta (parter)  lub przesłać do siedziby Zamawiającego, w zamkniętej kopercie oznaczonej danymi Oferenta (pieczęć firmowa) oraz napisem: „Wykorzystanie odnawialnychźródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie”. NIE OTWIERAĆ PRZED: 10 marca  2017 r. o godz. 12.00
2)   Termin składania ofert upływa dnia  10 marca  2017 r. o godz. 12.00
 
8. Sposób rozliczenia 
Rozliczenie nastąpi po zakończeniu realizacji zamówienia na podstawie faktury, wystawionej na Gminę Dąbrówno ul. Kościuszki 21 14-120 Dąbrówno, NIP: 741-20-93-983; Urząd Gminy w Dąbrównie ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Wynagrodzenie wypłacone będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury przez Wykonawcę.
 
9. Kryteria i sposób wyboru oferty:
- cena - za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta o najniższej cenie. Cena oferty musi zostać przedstawiona jako cena netto i brutto (netto + podatek VAT). Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Podjęcia dalszych negocjacji w celu zawarcia umowy,
2. Rezygnacji z wyboru oferty bez podania przyczyn.
 
10. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia.
Wszelkie informacje i wyjaśnienia związane z zakresem zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno. Informacji udziela Zastępca Wójta Pani Dorota Szczurowska pod numerem telefonu 89 647 40 87 wew.22.
 
11. Informacje dodatkowe.
Projekt  pn.: „Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii w celu modernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej w Dąbrównie” realizowany jest w ramach  Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury  na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: 4 Efektywność energetyczna.
 
Wójt
/-/ Piotr Zwaliński

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Szczurowska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Szczurowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-02 14:14:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-02 14:34:55
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-17 13:26:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
630 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony