Zamówienia publiczne do 130 000 zł
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Zapytanie ofertowe: Na wykonanie usługi polegającej na: „Usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dąbrówno”ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.
Informacja ogłoszona dnia 2017-05-25 19:12:21 przez Administrator Systemu, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dąbrówno, 2017.05.25
DRZ.271.08.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Na wykonanie usługi polegającej na:
„Usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dąbrówno”
I. Zamawiający.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (0-89) 647 40 87
www.bip.dabrowno.pl
NIP 741-10-67-937 REGON 510743210
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Zapytanie zostało wysłane jest do potencjalnych oferentów, umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie Zamawiającego: na www.bip.dabrowno.pl//Zamowienia publiczne do 30000 EUR /
III. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: odbiorze, załadunku oraz transporcie i unieszkodliwieniu na składowisku odpadów niebezpiecznych wyrobów zawierających azbest zgromadzonych na nieruchomościach (zdemontowanych wcześniej lub składowanych). Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych/elewacji do odbioru, załadunku, transportu oraz unieszkodliwiania na składowisku odpadów niebezpiecznych zgodnie z wnioskami właścicieli budynków została określona na około 1.444,52 m2, tj. około 17,33 Mg (masę wyrobów zawierających azbest obliczono przy założeniu, że średnia masa 1 m2 płyty azbestowo – cementowej waży 12 kg (0,012 Mg). W ramach prac wykonane będą: odbiór, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z nieruchomości do miejsca unieszkodliwienia, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987) z zastosowanie wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973),
2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykazy nieruchomości, z których mają zostać odebrane wyroby zawierające azbest. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z właścicielami nieruchomości terminów (dat i godzin) odbioru wcześniej zdemontowanych i zgromadzonych na nieruchomościach wyrobów zawierających azbest.Termin odebrania wyrobów zawierających azbest powinien być dogodny dla właściciela nieruchomości, jednak nie dłuższy niż do dnia 30 września 2017 r. Podane ilości wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia, określone zostały w sposób szacunkowy. Wykonawca, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu harmonogram realizacji zadania zawierający termin wykonania prac na poszczególnych nieruchomościach.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa wyżej, ze względu na fakt, że podane ilości wyrobów zawierających azbest objęte przedmiotem zamówienia, określone zostały w sposób szacunkowy. Wykonawca zważy odbierane wyroby azbestowe, w obecności oddającego odpad. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu własnego sprzętu, a z czynności ważenia każdorazowo sporządza protokół.
Wykonawca udokumentuje Zamawiającemu przekazanie odpadów na składowisko uprawnione do składowania odpadów zawierających azbest. Przedłoży dowód unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest tj. kartę przekazania odpadów, protokół odbioru odpadów od osób uprawnionych.
4. Załatwienie wszystkich formalności i pokrycie wszelkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy usługi.
5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa m.in.
a) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987),
b) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst. jedn. Dz. U. z 2017 r poz. 519)
c) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 ze zm.),
d) Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1834),
e) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005r. Nr 216, poz. 1824),
f) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004r. Nr 71 poz. 649 ze zm.),
g) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014r. poz. 1973),
h) Rozporządzenie Ministra Gospodarki, z dnia 13 grudnia 2010r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których był lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest ( Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz. 31).
6. Zakończenie prac na każdej nieruchomości udokumentowane będzie:
1) kartą przekazania odpadów wystawioną na właściciela nieruchomości przez Wykonawcę określającą ilość przekazanych odpadów w Mg,
2) pozytywnym protokołem odbioru robót podpisanym przez właściciela nieruchomości oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji/budynku, potwierdzającym ilość zdemontowanego pokrycia dachowego lub ilości wywiezionych z nieruchomości wyrobów zawierających azbest ( w m² i Mg)
3) kartą przekazania odpadów na składowisko określającą ilość przekazanych odpadów w Mg
4) oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu.
7. Zadanie będzie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Zamawiający otrzymał promesę z WFOŚ i GW w Olsztynie na dofinansowanie zadania.
8. Wspólny słownik zamówień:
90.65.00.00-8 – Usługi usuwania azbestu.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin realizacji zamówienia do dnia 30 września 2017 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadają wiedzę i doświadczenie;
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- prowadzenie działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia
VI. Sposób przygotowania oferty:
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. Nr 1 do niniejszego Zapytan Ofertowego
2. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
3. Aktualne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest lub aktualną umowę z firmą transportową posiadającą takie zezwolenie.
4. Umowa z zarządzającym składowiskiem odpadów niebezpiecznych, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwienia na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko w okresie realizacji zamówienia przewidzianej ilości odpadów zawierających azbest.
5. Kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru przedsiębiorców, w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji – wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert lub
odpisu z KRS.’
6. Kopia polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy.
Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
VII. Kryteria oceny oferty.
1. O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą następujące kryteria:
Lp.
|
Nazwa kryterium
|
Znaczenie
kryterium
|
1.
|
Cena
|
100 %
|
2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryterium według następujących zasad:
cena oferty najniższej
---------------------------------- x 100 pkt. = punktowy wynik oferty ocenianej
cena oferty ocenianej
3. Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy:
a) Termin wykonania prac Wykonawca uzgodni z właścicielem nieruchomości,
b) Wykonawca zamówienia staje się wytwórcą i posiadaczem wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzenia prac , co potwierdza w karcie ewidencji odpadów i karcie przekazania odpadu,
c) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu karty przekazania odpadów jako dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko, którego prowadzący posiada zezwolenie na unieszkodliwienie tego typu odpadów
d) Zakończenie prac w każdym z budynków będzie udokumentowane kartą ewidencji odpadów, kartą przekazania odpadu, oświadczeniem Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczeniu terenu z azbestu,
e) Wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania usługi wyliczone będzie jako iloczyn cen jednostkowych za 1 Mg usuniętych wyrobów zawierających azbest oraz ilości ton wyrobów zawierających azbest przekazanych do unieszkodliwienia,
f) Wykonawcy należy się wynagrodzenie tylko za faktycznie wykonane usługi
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do godz. 1100
Otwarcie ofert w dniu 5 czerwca 2017 roku o godzinie 1130
Koperta zawierająca ofertę powinna być opatrzona dopiskiem: Oferta w postępowaniu nr: DRZ.271.08 .2017- Usuwanie Azbestu z Terenu Gminy Dąbrówno.
Oferta powinna być napisana w języku polskim, opatrzona pieczątką firmową, czytelnym podpisem oferenta, datą sporządzenia, zawierać adres lub siedzibę oferenta.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcom bezotwierania koperty.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu oraz na www.bip.dabrowno.pl//Zamowienia publiczne do 30000 EUR /Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcom, bez ich otwierania.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego (dotyczy to także ofert przesłanych pocztą lub przesyłką kurierską).
Przedsiębiorca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę, będzie zaproszony do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego zapytania.
Wójt Gminy
/-/ Piotr Zwaliński
IX. Załączniki:
1.Formularz ofertowy.
2.Wzór umowy
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe: Na wykonanie usługi polegającej na: „Usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dąbrówno”ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU. Drukuj informację Zapytanie ofertowe: Na wykonanie usługi polegającej na: „Usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Dąbrówno”ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA W ZAŁĄCZENIU.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Sieklucka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Sieklucka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-25 18:56:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-25 19:12:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-06-06 09:25:23 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1105 raz(y) |