ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr instytucji kultury

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Rejestr instytucji kultury

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr Instytucji Kultury

Informacja o rejestrze instytucji kultury oraz sposobie udostępnienia danych w nim zawartych na podstawie Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 roku w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury / Dz. U. z 2012 roku, poz. 189 / :

1. Rejestr instytucji kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej.
2. Niezależnie od prowadzonego rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową .
3. Zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się z urzędu albo na wniosek dyrektora instytucji kultury lub osoby przez niego upoważnionej.
4. Wniosek o dokonanie zmiany wpisu w rejestrze składa się w postaci papierowej, w jednym egzemplarzu, albo w postaci elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne / Dz. U. Nr 64, poz. 565 z poźn. zm. /.
5. Do wniosku dołącza się dokumenty stanowiące podstawę dokonania zmian wpisu w rejestrze.
6. Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez : otwarty dostęp do zawartości rejestru, wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.
7. Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie.
8. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony.
9. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej.
10. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.
11. Odpis przesyła się wnioskodawcy w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku, na adres wskazany we wniosku, przesyłką poleconą lub przekazuje osobiście wnioskodawcy albo osobie przez niego upoważnionej, za pisemnym potwierdzeniem odbioru.
12. Odpis może być przesłany również w postaci dokumentu elektronicznego.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Poteć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-21 14:06:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paweł Gardecki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-21 14:10:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Stachewicz
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-04-05 10:32:32
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2815 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »