ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-12-23 12:18:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej


Inspektor Tomasz Werner
Tel: /89/  6474087  wew.14
Stanowisko podlega bezpośrednio Wójtowi.

Zadania 
Stanowisko poza zadaniami wspólnymi  określonymi w § 20 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
1) prowadzenie ewidencji zasobów mienia komunalnego,
2) przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów niezbędnych do zbycia lub nabycia mienia komunalnego,
3) prowadzenie spraw związanych z rozgraniczeniem i ustaleniem przebiegu granic,
4) prowadzenie spraw związanych ze zbyciem, oddaniem w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, najem, w trwały zarząd oraz ich przekazywanie na cele szczególne,
5) zarządzanie mieniem komunalnym, które nie zostało oddane w zarząd lub użytkowanie,
6) prowadzenie spraw związanych z przekształcaniem użytkowania wieczystego w prawo własności,
7) występowanie z wnioskami o wykreślenie z Ksiąg Wieczystych długów i cięzarów,
8) przygotowywanie projektów uchwał, decyzji lub zarządzeń w sprawie zmian opłat oraz czynszów dzierżawnych i najmu mienia komunalnego,
9) egzekwowanie od osób bezprawnie użytkujących mienie komunalne lub użytkujących je nie zgodnie z przeznaczeniem  - zwrotu lub opuszczenia,
10) naliczanie opłat adiecenckich i planistycznych,
11) organizowanie przetargów na zbycie prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego nieruchomosci stanowiących własność gminy,
12) prowadzenie spraw związanych z nabyciem nieruchomości niezbędnych dla realizacji zadań gminy oraz spraw związanych z komunalizacją gruntów,
13) przejmowanie w zarząd zabytku nieruchomego,
14) prowadzenie dokumentacji dla lokalu mieszkalnego lub budunku,
15) administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym oraz budynkami,
16) prowadzenie spraw przyznawania lokali mieszkalnych, w tym socjalnych i zastępczych oraz prowadzenie spraw czasowego zakwaterowania osób zwolnionych z zakładów karnych,
17) sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych lokali mieszkalnych lub budynków,
18) przejmowanie zakładowych budynków mieszkalnych i mieszkań,
19) przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i decyzji określajacych stawki czynszów i opłat za lokale i budynki,                                                                        20) naliczanie czynszów i opłat zgodnie z obowiązującymi stawkami i prowadzenie ewidencji w tym zakresie,                                                                                      21) załatwianie spraw dotyczących zamiany lokali,                                                                                                                                                                                               22) prowadzenie postepowania egzekucyjnego w sprawach lokalowych i usuwanie skutków samowoli lokalowej.
« powrót do poprzedniej strony