ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-12-23 12:18:16 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Stanowisko ds. Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej



Inspektor Kazimierz  SPYCHALSKI

Tel: /89/ 6474089 wew. 21

Stanowisko podlega bezpośrednio Wójtowi.

Zadania
Stanowisko poza zadaniami wspólnymi określonymi  w § 20 Regulaminu Organizacyjnego realizuje następujące zadania szczegółowe:
rolnych i leśnych oraz wydanych do niej przepisach wykonawczych , a w szczególności :
1) planowania i zagospodarowania przestrzennego,
2) przygotowywanie materiałów do dokumentów planistycznych gminy,
3) koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych,
4) koordynacja i obsługa działań związanych z wprowadzaniem zadań rządowych do miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
5) przechowywanie planu zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie odpisów i wyrysów,
6) prowadzenie i aktualizacja rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
7) ocena zmian w zagospodarowaniu przestrzennym i przygotowanie wyników tej oceny,
8) dokonywanie analiz wniosków w sprawie sporządzenia lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
9) prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi wynikającymi z ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
10) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
11) prowadzenie rejestru decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
12) rejestrowanie decyzji dotyczących zagospodarowania terenu, wydanych przez inne organy administracji publicznej oraz analizowanie ich zgodności z ustalonymi warunkami zabudowy i zagospodarowania terenu,
13) prowadzenie spraw związanych z zakładaniem i rozszerzaniem zmentarzy, w tym prowadzenie spraw cmentarzy wojennych,
14) prowadzenie spraw związanych z oświetleniem ulicznym,
15) programowanie i koordynacja praz związanych z budową sieci kanalizacyjnej, wodociągowej, daszczowej i gazowe,
16) przygotowywanie projektów planów zaopatrzenia w energię cieplną i energię elektryczną oraz paliwa gazowe dla gminy,
17) prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków,
18) monitorowanie realizacji strategii rozwoju gminy,
 
« powrót do poprzedniej strony