ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: Ogłoszenie Nr. SG.2110.5.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: Ogłoszenie Nr. SG.2110.5.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2015-11-12

Ogłoszono dnia: 2015-11-12 przez Paweł Karbowski

Termin składania dokumentów: 2015-11-26 00:00:00

Nr ogłoszenia: Ogłoszenie Nr. SG.2110.5.2015

Id ogłoszenia: Ogłoszenie Nr. SG.2110.5.2015

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku: a) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202), b) wykształcenie wyższe o kierunku budowlanym lub co najmniej średnie techniczne o profilu budowlanym, c) minimum 3 letni staż pracy, d) znajomość obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1515), - ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.), - ustawa z dn. 07 lipca 1994 r. prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), - ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 460 z późn. zm.), - ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), - ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 z późn. zm.), - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.), - ustawa z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 782 z późn. zm.), e) prawo jazdy kat. B.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: a) preferowane wykształcenie wyższe o specjalności budownictwo w zakresie budowy i eksploatacji dróg, b) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, c) znajomość obsługi pakietu MS Office, d) obowiązkowość i sumienność, e) kreatywność i komunikatywność, f) umiejętność pracy w zespole. g) dyspozycyjność. h) dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi lub pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi, a w szczególności w zakresie dróg.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja zadań w zakresie oświetlenia dróg publicznych, dla których gmina nie jest zarządcą, zgodnie i na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów. 2. Realizacja zadań w zakresie załatwiania spraw dotyczących planowania, realizacji i utrzymania oświetlenia miejsc publicznych i dróg stanowiących własność gminy. 3. Realizacja zadań w zakresie zarządu drogami stanowiącymi własność gminy, w tym zadań zarządcy dróg gminnych określonych w przepisach o drogach publicznych. 4. Dokonywanie kontroli dróg na terenie Gminy Dąbrówno i ustalanie zakresu remontów dróg gminnych. 5. Przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontów dróg gminnych. 6. Odbiór wykonanej dokumentacji pod kontem zakresu zlecenia oraz rozwiązań technicznych. 7. Składanie wniosków o dotacje na środki krajowe i środki z UE w zakresie modernizacji i budowy dróg gminnych. 8. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych. 9. Przygotowywanie projektów uchwał w zakresie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych. 10. Regulowanie spraw własnościowych dróg gminnych - prowadzenie spraw z zakresu zamiany, oddania w użyczenie, w dzierżawę lub bezpłatne przekazanie gminie gruntów pod drogi oraz wykup gruntów pod ścieżki rowerowe, chodniki bądź drogi gminne. 11. Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania zimowego dróg, w tym: przygotowanie planu odśnieżania dróg gminnych, przygotowanie procedury ofertowej dot. odśnieżania dróg gminnych, czuwanie nad prawidłowym odśnieżaniem, oraz planowanie środków w budżecie na to zadanie. 12. Przygotowywanie projektów decyzji wójta gminy na zajęcie pasa drogowego, zjazdu z drogi gminnej. 13. Zgłaszanie projektów zmiany organizacji ruchu drogowego i załatwianie spraw w zakresie oznakowania dróg i ulic. 14. Sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych remontów dróg w zakresie: - zgodności z zasadami wiedzy technicznej, - zgodności wbudowanych materiałów. 15. Czuwanie nad terminowością i jakością nadzorowanych robót drogowych oraz zgodnością z ustalonym zakresem, w tym: - udział w dokonywaniu odbiorów technicznych wykonywanych robót, - rozliczanie pod względem materiałowym i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym, - nadzorowanie robót drogowych w zakresie bieżącego utrzymania, wykonywanych siłami własnymi urzędu. 16. W zakresie zamówień publicznych: - przygotowywanie i prowadzenie zgodnie z procedurami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych – postepowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym m.in.: przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogłoszeń, uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, badanie i ocena ofert, udział w negocjacjach z wykonawcami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia w trybach niekonkurencyjnych, - zapewnienie obsługi proceduralnej i formalno-prawnej oraz prowadzenie całości dokumentacji niezbędnej i wymaganej przepisami prawa, - przygotowywanie propozycji umów we współpracy z radcą prawnym i właściwymi wydziałani lub pracownikami merytorycznymi urzędu oraz nadzór nad ich podpisaniem, - prowadzenie rejestru zamówień publicznych, - sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych. 17. Prowadzenie spraw zakresie remontów budynków będących w zarządzie gminy: - kwalifikowanie obiektów do remontu, opracowywanie planów remontów i ustalanie zakresu robót, - współdziałanie z projektantami w przygotowaniu projektów technicznych i innych opracowań projektowych niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia remontu, - organizowanie prac remontowych i nadzór nad prawidłowym ich przebiegiem, - rozliczanie remontów i sprawdzanie rachunków pod względem merytorycznym. 18. Prowadzenie magazynu materiałów budowlanych i ich rozliczanie. 19. Sprawowanie pieczy nad archiwizacją wytworzonej na stanowisku dokumentacji wraz z jej przygotowaniem do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21. 2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. 3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne). 4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska. 5. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny i CV. 2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, 3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia, 4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie. 5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończenie kursów i szkoleń. 6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.). 8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-11-26 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy: 1) składać do dnia 26 listopada 2015 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w sekretariacie – pok. Nr 9, I piętro); lub 2) przesłać pocztą do dnia 26 listopada 2015 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. Dróg, Remontów i Zamówień Publicznych”. Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 17.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi: 1) I etap Konkursu – w dniu 27 listopada 2015 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów. 2) II etap Konkursu – w dniu 04 grudnia 2015 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. 2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. 3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru. 4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej urzędu. 5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia. 6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście. 7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.
UWAGA !!!
ZMIANA TERMINU II ETAPU KONKURSU Z DNIA 04 GRUDZIEŃ 2015 ROK GODZINA 10:00   NA 07 GRUDZIEŃ 2015 GODZINA 10:00

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Paweł Karbowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-11-13 17:07:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-11-13 17:09:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-12-08 10:56:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2068 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony