ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent do spraw świadczeń rodzinnych

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Wydział świadczeń rodzinnych

Data udostępnienia: 2009-08-11

Ogłoszono dnia: 2009-08-11 przez Administrator Systemu

Termin składania dokumentów: 2009-08-21 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1

Zlecający: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie minimum średnie (preferowana kontynuacja lub podjęcie nauki na studiach wyższych),
2) praktyczna umiejętność obsługi komputera,
3) co najmniej dwuletni staż pracy (mile widziana praca w podobnym charakterze),
4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
5) znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych, ochrony informacji
niejawnych, dostępie do informacji publicznej,
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność przyswajania nowej wiedzy,
2) umiejętność organizacji pracy na samodzielnym stanowisku i w zespole,
3) dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość i kreatywność,
4) kultura osobista,
5) umiejętność nawiązania kontaktu i pracy w bezpośrednim kontakcie z petentem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) Przyjmowanie i weryfikacja prawidłowości dokumentacji stanowiącej
podstawę do udzielenia świadczeń rodzinnych,
2) wprowadzenie danych do wykorzystywanych w Ośrodku systemów
informacyjnych,
3) przygotowywanie i wydawanie decyzji w sprawach:
przyznania, zmiany, odmowy, wstrzymania, zawieszenia oraz uchylenia
przyznanych świadczeń rodzinnych.
4) Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych zgodnie z wydanymi
decyzjami,
5) Analiza i sporządzanie sprawozdań związanych z realizacją świadczeń
rodzinnych.
6) Z zakresu zadań administracji rządowej zleconym gminie
1/ prowadzenie postępowania w sprawach zaliczek
alimentacyjnych, poprzez :
- przyjmowanie i rejestrację wniosków wraz
z wymaganą dokumentacją,
- ustalanie prawa do zaliczki alimentacyjnej,
- ustalanie wysokości świadczenia,
- przygotowywanie decyzji administracyjnej o przyznaniu
zaliczki,
- sporządzanie list wypłat,
- wstrzymywanie prawa do zaliczki alimentacyjnej.
7) prowadzenie postępowania wobec dłużników
alimentacyjnych, poprzez :
- przekazywanie właściwym komornikom sądowym
wszelkich informacji istotnych dla skuteczności
egzekucji,
- występowanie o przeprowadzenie wywiadów
środowiskowych u dłużników,
- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji
zawodowej dłużnika,
- sporządzanie wniosków do starosty o skierowanie
dłużnika do robót publicznych,
- występowanie o złożenie wniosku o ściganie za
przestępstwo uporczywego uchylania się od obowiązku
alimentacyjnego.

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 poz 926 z późn. zm.),
2) kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
3) kserokopie świadectw pracy (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
4) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
5) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
8) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2009-08-21 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać lub przesłać w terminie do dnia 21 sierpnia 2009 r. do godz. 12.00


pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy
ul. Agrestowa 2
14-120 Dąbrówno

w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referenta do spraw świadczeń rodzinnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrównie"

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Komisja Konkursowa rozpocznie pracę (I etap naboru tj. dokona analizy dokumentów aplikacyjnych) w dniu 24 sierpnia 2009 r. o godz. 900.
Drugi etap naboru ( rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 24 sierpnia 2009 r. o godz. 1200
Obecność kandydatów w drugim etapie naboru obowiązkowa.
Posiedzenia Komisji odbywać się będą w GOPS w Dąbrównie (w pokoju kierownika).

VII. Informacje dodatkowe:

Z Regulaminem naboru można się zapoznać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Dąbrównie ul. Agrestowa 2
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 089/6474468
Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska) oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Agrestowej 2 14-120 Dąbrówno.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV
( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być obowiązkowo opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458)".

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator Systemu
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Hanna Lisewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-11 11:29:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-11 11:41:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-08-24 16:33:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3163 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony