ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.6.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.6.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Młodszy referent ds. Obsługi Biura Interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2018-09-24

Ogłoszono dnia: 2018-09-24 przez Grażyna Halkiewicz

Termin składania dokumentów: 2018-10-08 09:30:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.6.2018

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy 
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
  2. wykształcenie minimum średnie,
  3. prawo jazdy kat. B,
  4. umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Office,
  5. znajomość:
  • zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, struktury organizacyjnej i organizacji pracy oraz obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Dąbrówno;
  • zakresu zadań na poszczególnych stanowiskach
    w urzędzie i procedur związanych z ich realizacją,
  • przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, w tym: ustawy
    o samorządzie gminnym; kodeks postepowania administracyjnego; instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; o ochronie informacji niejawnych; o ochronie danych osobowych; o dostępie do informacji publicznej.
  • zasad etyki
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, prawo administracyjne lub administracja.
  2. minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy
    w jednostce samorządu terytorialnego,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru pism i podań wnoszonych do Urzędu,
  2. udzielanie kompleksowej informacji o sposobie załatwienia sprawy i kierowanie klientów do właściwie merytorycznych pracowników,
  3. wydawanie druków obowiązujących w Urzędzie przy załatwianiu spraw, udzielanie pomocy w ich wypełnieniu,
  4. przyjmowanie do protokołu podań i wniosków złożonych ustnie,
  5. prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej, prowadzenie pocztowej książki nadawczej, wysyłanie korespondencji wychodzącej,
  6. przyjmowanie i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej,
  7. prowadzenie spraw dotyczących zakupu usług pocztowych
    i nadzór nad ich realizacją,
  8. obsługa centrali telefonicznej,
  9. prowadzenie badań ankietowych realizowanych przez Urząd,
  10. organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych,
  11. nadzór nad tablicą ogłoszeń na terenie Urzędu i przed budynkiem Urzędu, dbałość o ich estetykę i aktualność eksponowanych informacji,
  12. zakup publikacji merytorycznych na potrzeby pracowników
    i prenumerata czasopism,
  13. administracyjno-gospodarcza obsługa urzędu, a w szczególności zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe
    i kancelaryjne, środki czystości i bhp, sprzęt i wyposażenie, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  14. prowadzenie magazynu materiałów biurowych
    i kancelaryjnych,
  15. prowadzenie rejestru obiektów nie będących obiektami hotelarskimi, a świadczące usługi hotelarskie,
  16. prowadzenie spraw związanych z realizacją Narodowego Programu Ochrony Zdrowia oraz zadań nałożonych na gminę ustawą o ochronie zdrowia, w tym  wdrażanie programów profilaktycznych na terenie Gminy wynikających z celów szczegółowych Narodowego Programu Zdrowia oraz potrzeb mieszkańców Gminy,
  17. prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych działających na terenie gminy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym spraw związanych z zatrudnianiem
    i zwalnianiem kierowców oraz operatorów sprzętu OSP,
  18. prowadzenie spraw organizacyjnych sołectw, w tym obsługa zebrań wiejskich,
  19. Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów w Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej (CEIDG),
  20. Opracowywanie wniosków i projektów uchwał w zakresie ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
  21. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zezwoleń za sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń, oraz naliczanie opłat w tym zakresie i prowadzenie windykacji tych opłat,
  22. przygotowanie do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokumentów wytworzonych na stanowisku,
  23. przygotowywanie projektów decyzji, uchwał, zarządzeń, regulaminów w zakresie prowadzonych spraw,
  24. sporządzanie sprawozdań, analiz, rozliczeń, kalkulacji, prognoz w zakresie prowadzonych spraw.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy
    w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21, w pełnym wymiarze czasu pracy od godz. godz. 700 do godz. 1500.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. Samodzielność i analityczny charakter pracy.
  4. Praca pod presją czasu.
  5. Gotowość do szybkiego udzielania odpowiedzi w związku
    z obsługą interesantów urzędu.
  6. Liczne kontakty wewnętrzne w ramach urzędu oraz zewnętrzne
    wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
  7. Obsługa urządzeń biurowych.
  8. Praca na stanowisku wymaga:
  • umiejętności interpretacji przepisów prawa,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • obowiązkowości, zdolności organizacji czasu pracy, samodzielności i efektywności w działaniu, komunikatywności, dyspozycyjności.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
  4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończenie kursów i szkoleń.
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-10-08 09:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszy referent ds. Obsługi Biura Interesanta”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1. składać  do dnia 8 października 2018 r. do godz. 9:30
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno  (w Biurze Obsługi Interesanta);
   lub
2. przesłać do dnia 8 października 2018 r. do godz. 9:30 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.

VII. Informacje dodatkowe:

 Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
  1. I etap Konkursu – w dniu 8 października  2018 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
  2. II etap Konkursu – w dniu 15 października 2018 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają  wymogi formalne określone w ogłoszeniu
    o naborze.
  1. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym
    w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  3. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: bip.dabrowno.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  5. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Halkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-09-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-09-24 13:35:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-09-24 13:39:00
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-11-13 12:16:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1606 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony