Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.6.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.6.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Młodszy referent ds. Obsługi Biura Interesanta w Urzędzie Gminy w Dąbrównie
Miejsce pracy: Dąbrówno
Wymiar etatu: Pełen etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie
Data udostępnienia: 2018-09-24
Ogłoszono dnia: 2018-09-24 przez Grażyna Halkiewicz
Termin składania dokumentów: 2018-10-08 09:30:00
Nr ogłoszenia: SG.2110.6.2018
Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
- spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - wykształcenie minimum średnie,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Office,
- znajomość:
- zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, struktury organizacyjnej i organizacji pracy oraz obiegu dokumentów w Urzędzie Gminy Dąbrówno;
- zakresu zadań na poszczególnych stanowiskach
w urzędzie i procedur związanych z ich realizacją, - przepisów prawnych związanych z zadaniami wykonywanymi na stanowisku pracy, w tym: ustawy
o samorządzie gminnym; kodeks postepowania administracyjnego; instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; o ochronie informacji niejawnych; o ochronie danych osobowych; o dostępie do informacji publicznej. - zasad etyki
b. Wymagania dodatkowe:
- Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
- preferowane wykształcenie wyższe o kierunku prawo, prawo administracyjne lub administracja.
- minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy
w jednostce samorządu terytorialnego, - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przyjmowanie oraz prowadzenie rejestru pism i podań wnoszonych do Urzędu,
- udzielanie kompleksowej informacji o sposobie załatwienia sprawy i kierowanie klientów do właściwie merytorycznych pracowników,
- wydawanie druków obowiązujących w Urzędzie przy załatwianiu spraw, udzielanie pomocy w ich wypełnieniu,
- przyjmowanie do protokołu podań i wniosków złożonych ustnie,
- prowadzenie ewidencji korespondencji wychodzącej, prowadzenie pocztowej książki nadawczej, wysyłanie korespondencji wychodzącej,
- przyjmowanie i prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej,
- prowadzenie spraw dotyczących zakupu usług pocztowych
i nadzór nad ich realizacją, - obsługa centrali telefonicznej,
- prowadzenie badań ankietowych realizowanych przez Urząd,
- organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych,
- nadzór nad tablicą ogłoszeń na terenie Urzędu i przed budynkiem Urzędu, dbałość o ich estetykę i aktualność eksponowanych informacji,
- zakup publikacji merytorycznych na potrzeby pracowników
i prenumerata czasopism, - administracyjno-gospodarcza obsługa urzędu, a w szczególności zaopatrywanie urzędu w materiały biurowe
i kancelaryjne, środki czystości i bhp, sprzęt i wyposażenie, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych, - prowadzenie magazynu materiałów biurowych
i kancelaryjnych, - prowadzenie rejestru obiektów nie będących obiektami hotelarskimi, a świadczące usługi hotelarskie,
- prowadzenie spraw związanych z realizacją Narodowego Programu Ochrony Zdrowia oraz zadań nałożonych na gminę ustawą o ochronie zdrowia, w tym wdrażanie programów profilaktycznych na terenie Gminy wynikających z celów szczegółowych Narodowego Programu Zdrowia oraz potrzeb mieszkańców Gminy,
- prowadzenie ewidencji ochotniczych straży pożarnych działających na terenie gminy oraz prowadzenie spraw organizacyjnych, w tym spraw związanych z zatrudnianiem
i zwalnianiem kierowców oraz operatorów sprzętu OSP, - prowadzenie spraw organizacyjnych sołectw, w tym obsługa zebrań wiejskich,
- Prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów w Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej (CEIDG),
- Opracowywanie wniosków i projektów uchwał w zakresie ustalania czasu pracy placówek handlowych, usługowych i gastronomicznych,
- Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zezwoleń za sprzedaż napojów alkoholowych, prowadzenie rejestru wydanych zezwoleń, oraz naliczanie opłat w tym zakresie i prowadzenie windykacji tych opłat,
- przygotowanie do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dokumentów wytworzonych na stanowisku,
- przygotowywanie projektów decyzji, uchwał, zarządzeń, regulaminów w zakresie prowadzonych spraw,
- sporządzanie sprawozdań, analiz, rozliczeń, kalkulacji, prognoz w zakresie prowadzonych spraw.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowisku urzędniczym określona w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.
o pracownikach samorządowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy
w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21, w pełnym wymiarze czasu pracy od godz. godz. 700 do godz. 1500. - Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
- Samodzielność i analityczny charakter pracy.
- Praca pod presją czasu.
- Gotowość do szybkiego udzielania odpowiedzi w związku
z obsługą interesantów urzędu. - Liczne kontakty wewnętrzne w ramach urzędu oraz zewnętrzne
wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska. - Obsługa urządzeń biurowych.
- Praca na stanowisku wymaga:
- umiejętności interpretacji przepisów prawa,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- umiejętności pracy w zespole,
- obowiązkowości, zdolności organizacji czasu pracy, samodzielności i efektywności w działaniu, komunikatywności, dyspozycyjności.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
przekroczył 6%
V. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
- Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończenie kursów i szkoleń.
- Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
o zatrudnienie.
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-10-08 09:30:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Młodszy referent ds. Obsługi Biura Interesanta”.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1. składać do dnia 8 października 2018 r. do godz. 9:30
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno (w Biurze Obsługi Interesanta);
lub
2. przesłać do dnia 8 października 2018 r. do godz. 9:30 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.
VII. Informacje dodatkowe:
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
- I etap Konkursu – w dniu 8 października 2018 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
- II etap Konkursu – w dniu 15 października 2018 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają wymogi formalne określone w ogłoszeniu
o naborze.
- Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym
w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane. - Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
- Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: bip.dabrowno.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
- Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy w Dąbrównie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Grażyna Halkiewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Grażyna Halkiewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-24 13:35:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-24 13:39:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-13 12:16:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1606 raz(y) |