ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.7.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.7.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. Podatków i Opłat Lokalnych

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: Pełen etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2018-11-22

Ogłoszono dnia: 2018-11-22 przez Grażyna Halkiewicz

Termin składania dokumentów: 2018-12-06 10:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.7.2018

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy 
    z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
  2. wykształcenie wyższe,
  3. minimum 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok
    w jednostkach samorządu terytorialnego,
  4. znajomość procedur postępowania podatkowego i ustaw: ordynacja podatkowa; o podatkach i opłatach lokalnych;
    o podatku rolnym; o podatku leśnym; o samorządzie gminnym; o pracownikach samorządowych; o finansach publicznych; Kodeks Postępowania Administracyjnego.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
  2. znajomość obsługi komputera,
  3. komunikatywność, terminowość, rzetelność, odpowiedzialność, sumienność i samodzielność,
  4. umiejętność pracy w zespole.
  5. dyspozycyjność.
  6. umiejętność analitycznego myślenia.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie spraw podatków i opłat lokalnych w zakresie wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego i od środków transportowych od osób fizycznych – sołectwa: Dąbrówno, Brzeźno Mazurskie, Elgnowo, Gardyny, Jagodziny, Leszcz, Lewałd Wielki, Łogdowo, Marwałd, Odmy, Okrągłe Osiekowo, Ostrowite, Tułodziad, Wądzyn, Wierzbica, Saminek: w tym:
a) prowadzenie ewidencji podatników,
b) prowadzenie kart gospodarstw i ich aktualizacja na podstawie:
-ewidencji gruntów przesyłanej przez Starostę Ostródzkiego, 
-umów zawartych z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa, 
-wykazów dzierżawców gruntów Lasów Państwowych,
-umów zawartych z Wójtem Gminy, informacji podatkowych składanych przez podatników,
c) prowadzenie czynności sprawdzających w zakresie rzetelności składanych deklaracji i informacji podatkowych,
d) kompletowanie dokumentów w sprawach stosowania ulg i zwolnień,
e) prowadzenie spraw związanych z umarzaniem, przesuwaniem terminu płatności lub rozkładaniem na raty zaległości podatkowych,
f) prowadzenie spraw ulg i zwolnień ustawowych,
g) przygotowywanie projektów decyzji wymiarowych, umorzeniowych, przesuwania terminu płatności, rozkładania płatności na raty,
h) prowadzenie kontroli podatkowej u podatników
i) udzielanie niezbędnych informacji do prowadzenia egzekucji podatków i opłat lokalnych.
2. Prowadzenie spraw i kompletowanie dokumentów przy odwołaniach od decyzji w zakresie prowadzonych spraw.
3. Prowadzenie spraw związanych z pomocą de minimis w zakresie zajmowanego stanowiska, w tym:
1) sporządzanie sprawozdań o udzielonej pomocy de minimis,
2) wydawanie zaświadczeń o udzielonej pomocy de minimis.
4. Przetwarzanie danych osobowych w zbiorach danych osobowych prowadzonych w zakresie stanowiska zgodnie z RODO i ustawą o ochronie danych osobowych.
5. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie realizowanych zadań.
6. Sporządzanie analiz i informacji na potrzeby planowania dochodów podatków i opłat lokalnych.
7. Sporządzanie wykazów osób którym umorzono należności podatkowe i podawanie ich do publicznej wiadomości, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. Sporządzanie sprawozdań z zakresu zajmowanego stanowiska.
9. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej w zakresie zajmowanego stanowiska oraz przygotowywanie i przekazywanie informacji
10. Prowadzenie kontroli wewnętrznej na zajmowanym, stanowisku, przestrzeganie procedur kontroli wewnętrznej oraz dokonywanie samooceny przestrzegania tych procedur.
11. Identyfikacja i analiza ryzyka w zakresie prowadzonych spraw.
12. Uczestniczenie w spisach i badaniach na rzecz GUS.
13. Opracowywanie projektów uchwał i zarządzeń w zakresie podatków o opłat lokalnych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy
    w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne
    wynikające z potrzeby prawidłowego funkcjonowania stanowiska.
  4. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem wraz z uzasadnieniem przystąpienia do konkursu,
  2. Życiorys (CV).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się
    o zatrudnienie.
  4. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
  6. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe.
  7. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
    i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  10. Oświadczenie kandydata na komisyjne zniszczenie dokumentów
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie,
a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-12-06 10:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach,
z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Podinspektor ds. Podatków i Opłat Lokalnych”.
 
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 17.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1. składać  do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno  (w Biurze Obsługi Interesanta);
 
lub
 
2. przesłać do urzędu do dnia 6 grudnia 2018 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Grażyna Halkiewicz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-11-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-11-22 13:59:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-11-22 14:07:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-12-12 13:32:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1367 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony