ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.1.2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.1.2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy w Dąbrównie

Data udostępnienia: 2020-02-03

Ogłoszono dnia: 2020-02-03

Termin składania dokumentów: 2020-02-17 10:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.1.2020

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:
  1. spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  2. wykształcenie średnie i co najmniej dwa lata stażu lub wykształcenie wyższe (staż nie wymagany),
  3. znajomość zagadnień z zakresu budownictwa,
  4. znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ustawy Prawo budowlane.
  5. prawo jazdy kat. B
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe – preferowane:
  1. wykształcenie o kierunku (specjalności) ogólnobudowlanym, zagospodarowanie przestrzenne, architektura, geodezja i kartografia,
  2. doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej lub innych firmach działających w zakresie budownictwa lub w zakresie planowania przestrzennego,
  3. znajomość obsługi pakietu MS Office,
  4. obowiązkowość, sumienność, kreatywność i komunikatywność,
  5. umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, dyspozycyjność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Realizacja zadań związanych z planowaniem przestrzennym, w tym m.in.: koordynowanie prac związanych z przygotowaniem projektów planów i ich aktualizacji, uzgadnianie i opiniowanie dokumentów planistycznych, dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i oceny aktualności planów, wydawanie wypisów i wyrysów, a także zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w dokumentach planistycznych.
  2. Koordynacja prac związanych z opracowywaniem strategii rozwoju gminy oraz monitorowanie jej realizacji.
  3. Przyjmowanie wniosków o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, ich rozpatrywanie i koordynowanie procesu wydania decyzji.
  4. Realizowanie zadań w zakresie inwestycji, w tym m.in.: planowanie i realizacja zadań w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów komunalnych i infrastruktury technicznej, przygotowywanie zleceń na wykonanie dokumentacji technicznej, kosztorysów inwestorskich, opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przetargu, przyjmowanie i opiniowanie dokumentacji technicznej i projektowej, udział w komisjach: wprowadzenia wykonawcy na budowę, przekazania terenu, przetargowych i odbioru robót.
  5. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i innych dokumentów  niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania stanowiska i realizacji zadań z jego zakresu.
Informacja dla osób niepełnosprawnych
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej  i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych nie przekroczył 6%.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
  2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
  3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
  4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne z wykonawcami robót i innymi urzędami.
  5. Obsługa urządzeń biurowych.
  6. Budynek urzędu dwukondygnacyjny, nie wyposażony w windę.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

nie przekroczył 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  3. Kopie dokumentów potwierdzające posiadane uprawnienia,
  4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
  6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  7. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postępowania o naborze, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  9. Oświadczenie kandydata na komisyjne zniszczenie dokumentów.
 
Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.
Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie kopie dokumentów należy opatrzeć klauzulą „Za zgodność z oryginałem” i podpisem kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-17 10:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach, z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Referent ds. Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej”.
 
Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 17.
c. Miejsce:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
 
składać  do dnia 17 lutego 2020 r. do godz. 10:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno
(w Biurze Obsługi Interesanta);
 
lub przesłać pocztą do dnia 17 lutego 2020 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1
 

VII. Informacje dodatkowe:

1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
I etap Konkursu – w dniu 17 lutego 2020 r. godz. 10:30 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów
II etap Konkursu – w dniu 25 lutego 2020 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełniają  wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze.
2. Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie  się w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, w sali konferencyjnej (II piętro, pok. Nr 14). Nie stawienie się na rozmowę kwalifikacyjną będzie traktowane jak rezygnacja z udziału w konkursie.
3. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
4. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
5. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej: www.bip.dabrowno.pl.
6. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
7. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane na wniosek kandydata lub odbierane osobiście. Po upływie miesiąca od daty upublicznienia wyników zostaną komisyjnie zniszczone.
8. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane na wniosek kandydata do ich nadawców, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-01-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-01-31 13:35:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-02-03 09:35:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-03-04 10:37:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1861 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony