ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: SG.2110.2.2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: SG.2110.2.2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki komunalnej i mieszkaniowej

Miejsce pracy: Dąbrówno

Wymiar etatu:

Ilość etatów:

Wydział: Brak

Data udostępnienia: 2015-06-30

Ogłoszono dnia: 2015-06-30 przez Artur Żyłka

Termin składania dokumentów: 2015-07-13 00:00:00

Nr ogłoszenia: SG.2110.2.2015

Zlecający: Urząd Gminy w Dąbrównie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy
z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1202),
b) wykształcenie wyższe o kierunku Gospodarka Przestrzenna
c) minimum 3 letni staż pracy,
d) znajomość obowiązujących aktów prawnych:
- ustawy z dnia 08 marca 1990 r o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 594 z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r Kodeks postepowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 267
z późn. zm.),
- ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia21 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 518 z późn. zm.),
- ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego 21 czerwca 2001 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 150),
- ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446).
- Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (t.j. z 2015 r., poz. 529).
b. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe o specjalności: szacowanie nieruchomości, gospodarowanie przestrzenią i nieruchomościami, budownictwo lądowe, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami lub ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania nieruchomościami.
b) ukończony kurs w zakresie wyceny nieruchomości,
c) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej
d) znajomość obsługi pakietu MS Office,
e) obowiązkowość i sumienność,
f) kreatywność i inicjowanie zmian,
g) umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie ewidencji mienia komunalnego oraz przygotowywanie okresowych informacji o stanie mienia komunalnego.
2. Administrowanie, gospodarowanie i zarządzanie zasobem mieszkaniowym gminy, w tym:
- ewidencjonowanie zasobów mieszkaniowych,
- wymiar czynszów i innych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe,
- przygotowywanie projektów uchwał dotyczących wynajmowania lokali mieszkalnych i użytkowych, programów gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy,
- prowadzenie spraw związanych z zamianą lokali,
- realizowanie spraw wynikających z ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o własności lokali,
- prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem lokali mieszkalnych i użytkowych,
- prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych i usuwania skutków samowoli lokalowej,
- sprawowanie nadzoru administratora zasobów mieszkaniowych
w zakresie polityki remontowej, stanu technicznego i eksploatacji budynków oraz okresowej oceny utrzymania zasobów we właściwym stanie technicznym i sanitarnym oraz zachowania bezpieczeństwa pożarowego,
- prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem świadectwa energetycznego budynku.
3. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami, przygotowywanie dokumentów do ich zbycia, oddania
w użytkowanie wieczyste, wydzierżawienie, najem, trwały zarząd.
4. Organizowanie przetargów na zbycie prawa własności lub prawa użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność gminy.
5. Prowadzenie spraw związanych z wyceną nieruchomości oraz sporządzaniem operatu szacunkowego.
6. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów niezbędnych do zbycia nieruchomości lub ich nabycia przez gminę.
7. Prowadzenie spraw dotyczących opłat za nieruchomości oraz aktualizacja opłat.
8. Prowadzenie spraw związanych z regulowaniem stanu prawnego nieruchomości, w tym przekształcania prawa użytkowania wieczystego w prawo własności.
9. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości
i ustaleniem przebiegu granic.
10. Przygotowywanie dokumentacji do urządzenia ksiąg wieczystych oraz do wprowadzeni w nich zmian.
11. Przygotowywanie wniosków i zaświadczeń o wpis lub wykreślenie hipoteki.
12. Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczeniem nieruchomości, prawem pierwokupu, oraz scalaniem i wymianą gruntów.
13. Sporządzanie projektów umów w zakresie gospodarki mieniem gminnym, prowadzenie rejestru umów oraz sprawowanie kontroli ich wykonania.
14. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem ograniczonego prawa rzeczowego – służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność gminy Dąbrówno.
15. Sporządzanie deklaracji i informacji dotyczących podatku od nieruchomości w zakresie mienia komunalnego.
16. Naliczanie opłat adiecenckich i planistycznych oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
17. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie zabytków należących do zadań gminy.
18. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic, obiektów fizjograficznych, numeracji nieruchomości, w tym prowadzenie rejestru i jego aktualizacja oraz sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem obowiązku umieszczania i utrzymania
w należytym stanie technicznym tabliczek z nazwami ulic, placów
i numerów nieruchomości.
19. Prowadzenie spraw związanych z zakładaniem, rozszerzaniem, zarządzaniem i zamykaniem cmentarzy komunalnych.
20. Prowadzenie całości spraw związanych z organizowaniem
i sprawowaniem opieki nad cmentarzami wojennymi.
21. Planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonywaniem zadań
w ramach funduszu sołeckiego.
22. Opracowywanie i realizacja Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt i wydawanie zezwoleń na prowadzenie hodowli lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną,

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy
w Dąbrównie przy ul. Kościuszki 21.
2. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
3. W zależności od potrzeb konieczność świadczenia pracy poza stałym miejscem zatrudnienia (praca w terenie bez względu na warunki atmosferyczne).
4. Kontakty wewnętrzne w ramach urzędu i zewnętrzne
z wykonawcami robót i innymi urzędami.
5. Obsługa urządzeń biurowych.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny i CV.
2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
3. Kopia dokumentu potwierdzająca posiadanie uprawnień w zakresie szacowania nieruchomości.
4. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie.
5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, oraz ukończonych kursów i szkoleń.
6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby postepowania o naborze, zgodnie z ustawą
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).
8. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV oraz kwestionariusz osobowy muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata, pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej. Dokumenty przedkładane przez kandydata muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-07-13 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:
1) składać do dnia 13 lipca 2015 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Gminy w Dąbrównie, ul Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno
(w sekretariacie – pok. Nr 9, I piętro);
lub
2) przesłać pocztą do dnia 13 lipca 2015 r. do godz. 15:00 (decyduje data wpływu do urzędu) na adres: jak w pkt 1.

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach,
z oznaczeniem nadawcy i z dopiskiem „Nabór na stanowisko Inspektora ds. Gospodarki Komunalnej i Lokalowej”.

Dodatkowych informacji udziela Grażyna Halkiewicz - Sekretarz Gminy (pok. Nr 6) lub telefonicznie pod numerem 89 6474087 wew. 18.

VII. Informacje dodatkowe:

1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi:
1) I etap Konkursu – w dniu 14 lipca 2015 r. godz. 10:00 - weryfikacja i formalna analiza dokumentów aplikacyjnych złożonych przez kandydatów.
2) II etap Konkursu – w dniu 21 lipca 2015 r. godz. 10:00 - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami, których oferty spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze – obecność kandydata obowiązkowa, nieobecność kandydata spowoduje odrzucenie oferty.

2. Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym
w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci, których dokumenty nie spełnią wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
4. Informacja, o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP urzędu na stronie internetowej test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
5. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
6. Dokumenty pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a pozostałych kandydatów będą odsyłane lub odbierane osobiście.
7. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty będą odbierane osobiście lub odesłane do ich nadawcy, po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-06-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Grażyna Halkiewicz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-06-30 12:38:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-06-30 14:29:57
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-21 15:10:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2797 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony