ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowegoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Szczegóły informacji

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Dąbrówno

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: FIN.3051.4.2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-21 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-10-21 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Dąbrówno, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno

Ogłoszono dnia: 2013-10-02 przez Danuta Tupaj

Treść:

Znak sprawy: FIN.3051.4.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 200.000 EURO

I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (0-89) 647 40 87

II. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony, zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwaną w dalszej treści ogłoszenia „ustawą Pzp”.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest umowa na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego w wysokości 897.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Dąbrówno w 2013 roku oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Termin spłaty kredytu w latach 2014 – 2022, w tym:

Spłaty rat

2014

2015

2016

2017

2018

2019

2020

2021

2022

20.03.

 

 

 

 

25 000

25 000

35 000

65 000

65 000

20.05.

 

 

 

 

25 000

25 000

35 000

65 000

65 000

20.09.

7 000

10 000

10 000

10 000

25 000

25 000

35 000

65 000

65 000

20.11.

 

 

 

 

35 000

25 000

45 000

55 000

55 000

Razem

7 000

10 000

10 000

10 000

110 000

100 000

150 000

250 000

250 000



WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
66.11.30.00-5 – Usługi udzielania kredytu

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany termin wykonania zamówienia (udzielenia kredytu) nastąpi: I transza 16.12.2013 r. – 397.000,00 zł; II transza 27.12.2013 r. – 500.000,00 zł.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykaże że posiada obowiązujące zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo Bankowe (t.j.: Dz. U. z 2012 r. poz. 1376 z późn. zm.) lub dokument równoważny.
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz przedłoży – w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców. Natomiast warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, każdy podmiot oferty wspólnej obowiązany jest spełniać odrębnie.
3. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Kryterium: Cena
Waga kryterium: 100 %.


X. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do dnia 21 października 2013 r., do godz. 900

XI. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XIV. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.


XV. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.10.2013 r., pod numerem: 200869 – 2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-10-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Tupaj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-10-02 11:27:06
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-10-02 11:36:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-22 11:18:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
755 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony