ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Szczegóły informacji

Zimowe utrzymanie dróg gminnych

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Dąbrówno

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: DRZ.271.13.2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-12-24 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-12-24 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Dąbrównie, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno

Ogłoszono dnia: 2013-12-17 przez Tomasz Szydlik

Treść:

Znak sprawy: DRZ.271.13.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA USŁUGI O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 200.000 EURO


I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (89) 647 40 87

II. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony, zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwaną w dalszej treści ogłoszenia „ustawą Pzp”.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia stanowią umowy na świadczenie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych znajdujących się w zarządzie Gminy Dąbrówno, w następujących zakresach:
a) Część I zamówienia
Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 1, obejmującym sołectwa: Brzeźno Mazurskie, Dąbrówno, Leszcz, Łogdowo, Osiekowo, Ostrowite oraz Samin. Szacunkowa wielkość zamówienia – 250 godz.
b) Część II zamówienia
Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 2, obejmującym sołectwa: Elgnowo, Jagodziny i Marwałd oraz sołectwo Wierzbica (bez miejscowości Fiugajki). Szacunkowa wielkość zamówienia – 150 godz.
c) Część III zamówienia
Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 3, obejmującym sołectwo Gardyny. Szacunkowa wielkość zamówienia – 50 godz.
d) Cześć IV zamówienia
Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 4, obejmującym sołectwo Tułodziad oraz miejscowość Fiugajki. Szacunkowa wielkość zamówienia – 50 godz.
e) Część V zamówienia
Odśnieżanie pługiem odśnieżnym dróg w rejonie nr 5, obejmujący sołectwa: Lewałd Wielki, Odmy, Okrągłe i Wądzyn. Szacunkowa wielkość zamówienia –150 godz.
f) Część VI zamówienia
Likwidacji śliskości dróg i chodników w rejonach 1-5 za pomocą piaskarki z własną mieszanką piaskowo-solną wykonawcy. Szacunkowa wielkość zamówienia – 50 godz.
g) Część VII zamówienia
Odśnieżanie ładowarką kołową dróg w rejonach 1-5, w okresach występowania dużych opadów śniegu i zamieci śnieżnych powodujących zatory komunikacyjne. Szacunkowa wielkość zamówienia – 100 godz.

UWAGA!!! Podane powyżej szacunkowe wielkości zamówienia w ramach poszczególnych jego częściach określono na potrzeby niniejszego postępowania w przybliżeniu, na podstawie ilości usług tego typu zrealizowanych w okresie poprzednich 12 m-cy. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie – ze względu na charakter usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia – prawo do jego zmniejszenia w ramach poszczególnych części, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb wynikających z warunków atmosferycznych panujących w okresie realizacji umowy. W przypadku zmniejszenia wielkości zamówienia poniżej w/w określonych wartości szacunkowych, Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia odszkodowawcze względem Zamawiającego.

SPOSÓB WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1) Usługi odśnieżania oraz likwidacji śliskości dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Dąbrówno, stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, realizowane będą w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z panujących warunków atmosferycznych, każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w umowie.
2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował całodobowym kontaktem telefonicznym z Zamawiającym, w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zleconej usługi. Wszelkich uzgodnień dotyczących sposobu realizacji usługi Wykonawca może dokonywać wyłącznie z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi w umowie.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia stałej gotowości sprzętu (wraz z niezbędną obsługą) gwarantującej zgodne z umową utrzymanie dróg, a w przypadku jego awarii niezwłoczne zapewnienie na własny koszt sprzętu zastępczego. Awarię sprzętu lub przestój w usłudze należy niezwłocznie zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. Za okres awarii sprzętu lub przerw w świadczeniu zleconej usługi Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie.
4) Wykonawca rozpocznie realizację zleconej usługi w czasie do 1 godz., od momentu otrzymania zlecenia od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
5) Zamawiający zastrzega, że koszty dojazdu do wyznaczonego rejonu odśnieżania obciążają Wykonawcę usługi.
6) Od Wykonawcy wymagana jest należyta staranność przy realizacji zleconej przez Zamawiającego usługi, w szczególności Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
7) Każdorazowo po zakończeniu zleconych prac Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego powiadomienia o tym fakcie przedstawiciela Zamawiającego.
8) W wyjątkowych przypadkach Zamawiającemu przysługuje prawo do zlecenia Wykonawcy świadczenia usługi również w innych rejonach, według stawek określonych w ofercie Wykonawcy złożonej w niniejszym postępowaniu.
9) Minimalne wymagania dotyczące sprzętu:
a) Część I zamówienia
1. ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.);
2. pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.);
b) Część II zamówienia
1. ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.);
2. pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.);
c) Część III zamówienia
1. ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.);
2. pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.);
d) Cześć IV zamówienia
1. ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.);
2. pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.);
e) Część V zamówienia
1. ciężki ciągnik rolniczy o mocy min. 120 KM, z napędem na obie osie, przystosowany do pracy z pługiem odśnieżnym (1 szt.);
2. pług lemieszowy jednostronny, dziobowy lub wielofunkcyjny, z metalową listwą zgarniającą (1 szt.);
f) Część VI zamówienia
- piaskarka na podwoziu samochodu ciężarowego lub zaczepiana zagregowana z ciągnikiem rolniczym, o pojemności zasobnika min. 3,0 m3, z własną mieszanką piaskowo-solną o 20% zawartości soli lub innych środków dopuszczonych do stosowania przy usuwaniu gołoledzi i oblodzeń na drogach (1 szt.).
g) Część VII zamówienia
1. ładowarka kołowa z łyżką o pojemności min. 3,0 m3 (1 szt.);
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
90.62.00.00-9 – Usługa odśnieżania
90.63.00.00-2 – Usługa usuwania oblodzeń

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany termin wykonania zamówienia: 01.01.2014 r. – 31.12.2014 r.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykaże, że dysponuje sprzętem wymaganym do realizacji zamówienia.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na skutek okoliczności, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinien spełniać co najmniej jeden z nich. Natomiast warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, każdy podmiot oferty wspólnej obowiązany jest spełniać samodzielnie.
3. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń, o których mowa w § VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga od wykonawców wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Kryterium: Cena
Waga kryterium: 100 %.

X. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do dnia 24 grudnia 2013 r., do godz. 9.00.

XI. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.


XIV. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV. Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

XVI. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.12.2013 r., pod numerem: 272943 - 2013.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-12-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Szydlik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-12-17 07:20:29
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-12-17 07:20:41
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-01-03 10:21:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1155 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony