ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie placów zabawDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie placów zabaw

Szczegóły informacji

Wykonanie placów zabaw

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Dąbrówno

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: DRZ.271.11.2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-11-19 09:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-11-19 09:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21

Ogłoszono dnia: 2014-11-05 przez Tomasz Szydlik

Treść:

Znak sprawy: DRZ.271.11.2014
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA ROBOTY BUDOWLANE O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 5.186.000 EURO


I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (89) 647 40 87

II. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), zwaną w dalszej treści ogłoszenia „ustawą Pzp”.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiot zamówienia stanowi umowa na wykonanie placów zabaw przy szkołach podstawowych w Dąbrównie, Elgnowie oraz Marwałdzie, w ramach projektu „Rozwój przedszkoli drogą ku rozwojowi” (realizowanego ze środków EFS w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.1: Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej), w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji:
a) Publiczna Szkoła Podstawowa w Dąbrównie:
1) Zestaw zabawowy – 1 szt.
2) Huśtawka sprężynowa „koniczynka” – 1 szt.
3) Piaskownica z bali z przykryciem – 1 szt.
4) Ławka z bali z oparciem – 1 szt.
5) Góra wspinaczkowa – 1 szt.
6) Huśtawka „ważka na sprężynie” – 3 szt.
7) Nawierzchnia bezpieczna (syntetyczna) – 122,00 m2
b) Publiczna Szkoła Podstawowa w Elgnowie:
1) Huśtawka metalowa podwójna – 1 szt.
2) Piaskownica z bali – 1 szt.
3) Karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
c) Publiczna Szkoła Podstawowa w Marwałdzie:
1) Huśtawka sprężynowa „konik” – 2 szt.
2) Karuzela tarczowa – 1 szt.
3) Huśtawka metalowa podwójna – 1 szt.
4) Ławka z bali z oparciem – 2 szt.
5) Ogrodzenie panelowe (ocynkowane) na cokole betonowym – wg projektu.
2. Zamontowane wyposażenie placów zabaw musi być fabrycznie nowe, charakteryzować się wysoką jakością, estetyka oraz trwałością (okres gwarancji: minimum 24 miesiące od dnia odbioru), a także zapewniać całkowite bezpieczeństwo użytkownikom. Posadowienie urządzeń zgodnie z instrukcja producenta urządzenia.
3. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczone urządzenia posiadały świadectwa i deklaracje zgodności zgodnie z wymogami dla tego typu urządzeń oraz właściwe oznakowania. Stosowne certyfikaty lub deklaracje zgodności należy przedłożyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
4. Dopuszczalna jest zmiana wymiarów poszczególnych urządzeń opisanych w przedmiocie zamówienia, jednakże muszą one posiadać właściwości funkcjonalne (w zakresie typu urządzenia, jego wymiarów i wymiarów strefy bezpieczeństwa) oraz jakościowe takie same, lub zbliżone do tych, które zostały określone w SIWZ. We wszystkich miejscach w treści SIWZ, w których ewentualnie wskazano producenta lub nazwę własną materiałów i urządzeń Zamawiający dodaje zapis „lub równoważne”. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotów zamówienia. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, np. będą to okoliczności powodujące poprawienie parametrów technicznych, albo wynikające z aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
45.11.27.23-9 – Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

VI. Termin wykonania zamówienia.

Termin wykonania usługi: 21 dni od dnia podpisania umowy.

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
b) posiadają wiedzę i doświadczenie;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na skutek okoliczności, o których mowa art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na skutek okoliczności, o których mowa art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo przedkładając zamawiającemu listę podmiotów należących do tej samej co on grupy kapitałowej, które równocześnie złożyły w postępowaniu odrębne oferty, wykaże, iż istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez wykonawców oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w rozdz. VII specyfikacji, według formuły „spełnia” / „nie spełnia”. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców niespełniających wymaganych warunków udziału. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp ofertę takiego wykonawcy uważa się za odrzuconą.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp powinien spełniać co najmniej jeden z nich. Natomiast warunek niepodlegania wykluczeniu z postępowania z przyczyn, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, każdy podmiot oferty wspólnej obowiązany jest spełniać samodzielnie.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

1) Kryterium: Cena.
Znaczenie kryterium: 99 %.
2) Kryterium: Okres gwarancji jakości.
Znaczenie kryterium: 1 %.

X. Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do dnia 19 listopada 2014 r., do godz. 9.00.

XI. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

XV. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.

XVI. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2014 r., pod numerem: 232357 - 2014.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy w Dąbrównie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Żyłka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Tomasz Szydlik
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-05 14:24:08
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-05 14:28:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-20 13:32:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1109 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony