ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gmina Dąbrówno
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznejDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa energii elektrycznej

Szczegóły informacji

Dostawa energii elektrycznej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Urząd Gminy w Dąbrównie

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: DRZ.271.1.2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-02-01 10:30:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-02-01 11:00:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Dąbrówno, ul. Kościuszki 21, 14-120 Dąbrówno

Ogłoszono dnia: 2012-01-24 przez Artur Żyłka

Treść:

Znak sprawy: DRZ.271.1.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ NIEPRZEKRACZAJĄCEJ KWOTY 200.000 EURO



I. Nazwa i adres Zamawiającego.
Gmina Dąbrówno
14-120 Dąbrówno, ul. Kościuszki 21
Tel./fax: (0-89) 647 40 87

II. Określenie trybu zamówienia.
Przetarg nieograniczony, zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), zwaną w dalszej treści ogłoszenia „ustawą Pzp”.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
http://test.systemdobip.pl/dabrowno_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do siwz, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Gmina Dąbrówno jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych.
Część I zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do siwz – oświetlenie uliczne:
a) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi 264.255,25 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. – 113.252,25 kWh; w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 151.003,00 kWh).
b) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
Część II zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do siwz – pozostałe obiekty:
a) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r. wynosi:
Taryfa Cxx: 903.826,00 kWh (w okresie od 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r. – 387.354,00 kWh; w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 516.472,00 kWh.)
Taryfa Gxx: 1.531,25 kWh (w okresie od 01.04.2012r. do 31.12.2012r. – 656,25 kWh; w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. – 875,00 kWh.)
b) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 7.2.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
3. Każdy z wykonawców zamówienia może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia lub na jedną z części.
4. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów wymienionych enumeratywnie w załączniku nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. Liczba nowych obiektów nie może przekroczyć 15% ilości obiektów wskazanych w załączniku nr 1 i 2.
5. Zamawiający wymaga, aby całość dostaw energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę. Stosowne oświadczenie należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
09300000-2 – energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

V. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.


VI. Termin wykonania zamówienia.
1. Termin wykonania zamówienia:
a) Do obiektów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (Część 1 zamówienia): od dnia 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r.
b) Do obiektów opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (Część 2 zamówienia) od dnia 01.04.2012 r. do 31.12.2013 r.
2. Z przyczyn formalno-prawnych Zamawiający dopuszcza zmianę terminu rozpoczęcia wykonania zamówienia z zastrzeżeniem granicznego terminu wykonania zamówienia do 31.12.2013 r. Jednak nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD.


VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania ich oceny.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca:
- złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
- wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
- wykaże, że posiada zawartą obowiązującą umowę z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego ENERGA Operator S.A., na podstawie której można prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich obiektów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do siwz (część 1 zamówienia) oraz w załączniku nr 2 do siwz (część 2 zamówienia);
2) posiadają wiedzę i doświadczenie;
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 2 winien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia ww. warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów będzie możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający może wezwać Wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień.
4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, wymienionych w dziale 4 specyfikacji wg formuły „spełnia - nie spełnia”.
5. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z ustawą,
2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
7) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych,
8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

VIII. Wymagania dotyczące wadium.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Kryterium: Cena
Waga kryterium: 100 %.

X. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy w Dąbrównie, 14-120 Dąbrówno ul. Kościuszki 21, nie później niż do dnia 01.02.2012 r., do godz. 1030.

XI. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

XII. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XIV. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


XV. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
WÓJT GMINY DĄBRÓWNO
Tadeusz Błaszkiewicz

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony